Eurosport w Facebook


Grupa Eurosport uruchomiła w serwisie społecznościowym Facebook
specjalną aplikację. Jest ona skierowana do wszystkich fanów piłki
nożnej i dostępna w pięciu językach.

Jest to pierwsza usługa Eurosportu adresowana do użytkowników jednego z największych portali społecznościowych na świecie. Aplikacja jest dostępna w pięciu wersjach językowych: angielskiej, francuskiej, niemieckiej, hiszpańskiej i włoskiej. Francuska wersja usługi została uruchomiona 21 kwietnia i do dzisiaj korzysta z niej już ponad 78 tysięcy użytkowników.

- Bardzo się cieszymy z naszej obecności w największym serwisie społecznościowym na świecie - powiedział Arnaud Maillard, dyrektor internetu w Eurosporcie. - Nieustannie pracujemy nad wzbogacaniem naszej internetowej oferty, proponując użytkownikom nowe produkty związane ze sportem - dodał.

Nowa aplikacja Facebook jest jedną z wielu projektów, które Eurosport planuje uruchomić do końca 2008 roku. Ostatnio stacja odnowiła swoje internetowe serwisy we Francji, Szwecji, Rosji oraz Chinach. Nowe serwisy są o wiele prostsze w obsłudze i nawigacji, zoptymalizowane dla treści generowanych przez użytkowników i mają bogatą sekcję wideo.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)