e‑PKO obchodzi pierwsze urodziny
(inf. własna)
06.12.2001 | aktual.: 22.06.2002 14:29
e-PKO, czyli oddział internetowy PKO Banku Polskiego, obchodzi pierwsze urodziny. Po roku świadczenia usług elektronicznych, bank zakłada stworzenie kanałów elektronicznych, umożliwiających zarządzanie tradycyjnym rachunkiem Superkonto także poprzez sieć Internet.
Pierwszy oddział internetowy największego polskiego banku detalicznego został uruchomiony 6 grudnia 2000 roku. Podczas rocznej obecności na rynku, oddział zgromadził ponad 12 tys. klientów. Połowa z nich otworzyła konto elektroniczne w ciągu ostatnich sześciu tygodni.
Z badań wynika, że z elektronicznego konta PKO BP najchętniej korzystają ludzie w wieku 20-40 lat. Oprócz korzystnej oferty cenowej i stałego dostępu do swoich środków, cenią sobie przede wszystkim bezpieczeństwo.
PKO BP twierdzi, że oddział internetowy stanowi jednak tylko zaczątek elektronicznych usług. Trwają już prace nad uruchomieniem nowych kanałów zarządzania tradycyjnym rachunkiem Superkonto. Oznacza to udostępnienie dojścia do bankowości elektronicznej wszystkim klientom detalicznym banku. PKO BP będzie więc miało blisko 4,5-milionową rzeszę potencjalnych użytkowników kont internetowych. (an)