E‑learning na rynku szkoleń
(inf. własna)
Obniżenie kosztów przeprowadzenia szkolenia, możliwość uczenia się pracowników w czasie i terminie im odpowiadającym, większa efektywność szkoleń - to tylko niektóre z korzyści jakie przynosi e-lerning firmom.
Rozwiązaniami edukacyjnymi wykorzystującymi nowe technologie takie jak Intranet, Extranet, Internet czy CD-ROM, a także łączenie ich z tradycyjnymi kursami, zajmować się będzie firma e-Learning.pl. We wtorek prezes firmy Aleksander Drzewiecki poinformował o podpisaniu umowy inwestycyjnej z inkubatorem e-Katalist S.A. oraz umowy partnerskiej ze SkillSoft, jednym ze światowych liderów w tej dziedzinie.
E-Learning.pl dzięki współpracy z partnerami oferuje 900 gotowych e-szkoleń, jednak - jak podkreślał Drzewiecki - mogą one być w pełni zmieniane i przystosowywane do potrzeb poszczególnych klientów. Firma będzie także doradzać jaki system szkoleń wybrać i jak je przeprowadzić.
Drzewiecki podkreślał, że e-Lerning.pl będzie wykorzystywać możliwości sprzętowe klienta, nie karząc mu zmieniać dotychczas stosowanego tylko na potrzeby nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych.
Szkolenia e-lerning są w Polsce nową branżą, jednak w USA jest to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów nowych technologii. Badania przeprowadzone przez Internet Data Corporation (IDC) wykazały też, że coraz częściej ten sposób szkoleń dotyczy wszystkich tematów, a nie tylko tych związanych z informatyką, od których został zapoczątkowany. (reb)
Zobacz także:* strony e-Learning.pl*