"Dziennik" na trzecim miejscu
Średnia dzienna sprzedaż "Dziennika", wydawanego przez Axel Springer Polska, wyniosła w kwietniu 253.569 egzemplarzy, co uplasowało go na trzeciej pozycji wśród największych dzienników. Sprzedaż pozostałych czterech największych dzienników spadła w porównaniu z kwietniem 2005 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Axel Springer Polska informował wcześniej, że średnia dzienna sprzedaż "Dziennika", wydawanego od 18 kwietnia, w ciągu dwóch pierwszych tygodni przekroczyła znacznie poziom 200 tys. egzemplarzy.
Średnia dzienna sprzedaż "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosła w kwietniu tego roku 474.109 egzemplarzy i była niższa o 9,6 proc. niż w kwietniu 2005 roku.
Agora podała wcześniej, powołując się na własne dane szacunkowe, że średnia dzienna sprzedaż "Gazety Wyborczej", wyniosła w kwietniu 2006 roku 475 tys. egzemplarzy.
Średnia dzienna sprzedaż "Faktu", wydawanego przez Axel Springer Polska, spadła o 2,9 proc. do 528.948 sztuk.
Natomiast sprzedaż "Super Expressu" spadła o 13,8 proc. do 208.981 egzemplarzy, a sprzedaż "Rzeczpospolitej" była niższa o 0,8 proc. niż rok wcześniej w kwietniu i wyniosła 185.366 sztuk.