Dorota Gawryluk promuje swój program
W połowie listopada ruszy kampania reklamowa programu
publicystycznego 'Sam na sam' emitowanego przez TV Biznes.
Wykorzystany zostanie w niej wizerunek Doroty Gawryluk, gospodyni
magazynu.
08.11.2007 08:01
Akcja realizowana będzie w prasie ("Puls Biznesu", "Gazeta Prawna", "Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw" oraz "Rynki Zagraniczne"), w internecie (portale Wp.pl i Interia.pl) oraz w Radiu Pin.
Kreację przygotowała agencja Blueberry, zaś zaplanowaniem i zakupem mediów zajęło się Biuro Reklamy TV Biznes. Kampania kosztować będzie około miliona złotych.
Działania reklamowe potrwają od 15 listopada do końca roku. Akcji towarzyszyć będzie także szeroka gama działań PR, ale szczegółów stacja jeszcze nie ujawnia.
Program "Sam na sam" to codzienne rozmowy Doroty Gawryluk z gośćmi, którymi są głównie czołowi politycy. Audycja emitowana jest w TV Biznes od poniedziałku do piątku o 20.10.