PolskaDobra marka Wirtualnej Polski
Dobra marka Wirtualnej Polski
91% użytkowników Internetu deklaruje znajomość portalu Wirtualna Polska - wynika z najnowszych badań Ośrodka Badań Opinii Publicznej. Na Onet wskazało 94% ankietowanych, natomiast Interię i Gazetę wskazało kolejno 76% i 56% internautów.
04.02.2003 | aktual.: 04.02.2003 18:41
Poproszeni o wymienienie z pamięci witryn internetowych, internauci wskazywali Wirtualną Polskę (56%), Onet (69%) oraz Interię (38%). Znajomość spontaniczna WP od maja 2001 roku utrzymuje się na poziomie powyżej 50%.
Wyniki pochodzą z ciągłego badania Interbus zrealizowanego w listopadzie i grudniu 2002 roku przez TNS OBOP, na reprezentatywnej próbie Polaków w wieku 15 lat i więcej. W sumie w obu pomiarach zrealizowano 2016 wywiadów.(reb)