Discovery Media Polska triumfuje

Discovery Media Polska zostało uznane za najlepszy dom sprzedaży stacji tematycznych oraz biuro sprzedaży czasu reklamowego w Polsce.

01.12.2006 07:10

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez instytut badania rynku i opinii publicznej Millward Brown SMG/KRC, opublikowanych w najnowszym raporcie specjalnym Media i Marketing Polska za 2006 rok, Discovery pozostaje liderem w swojej branży wyprzedzając konkurencyjne biura sprzedaży reklam w zakresie kreatywności i innowacyjności, elastyczności, sprawności i szybkości w reagowaniu na potrzeby klienta, sposobów rozliczania oraz ogólnego poziomu obsługi klienta. Discovery Media Polska uzyskało najwyższe wyniki w 5 na 8 kategorii raportu. We wszystkich zanotowało wzrost, co przekłada się na poprawę i udoskonalenie oferowanych warunków współpracy, w tym sposobu działania czy kompetencji doradczych.

Discovery Media Polska pozostaje liderem w swojej branży od 2003 roku. W 2006 r., w warunkach wzmożonej konkurencji i popytu, dom sprzedaży stacji tematycznych jeszcze bardziej umocnił swoją pozycję na rynku.

- Discovery stawia jakość oraz zadowolenie klientów na pierwszym miejscu. Discovery to jakość programów, jakość widowni, jakość współpracy, ciekawe rozwiązania, to prawdziwy dynamizm w najlepszym wydaniu. Discovery Media Polska oferuje swoim klientom innowacyjne podejście do sprzedaży kanałów tematycznych wraz ze zintegrowanymi rozwiązaniami reklamowymi, jak również stałe monitorowanie oglądalności poszczególnych kanałów. Discovery Media Polska nieustannie się rozwija, udoskonala sposób działania oraz wzbogaca ofertę - powiedziała Dorota Zurkowska-Bytner, Ad Sales Director CE, Discovery Networks Europe.

Discovery Media Polska zostało uznane za lidera na rynku sprzedaży stacji tematycznych w Polsce. Bogate doświadczenie, jakim dysponujemy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego na tym rynku gwarantuje osiąganie dobrych wyników - powiedziała Katarzyna Kieli, VP, Country Manager CE, Discovery Networks Europe.

Discovery Media Polska jest marką stworzona w ramach Discovery Polska do prowadzenia sprzedaży czasu reklamowego kanałów telewizyjnych. Discovery Media Polska prowadzi sprzedaż czasu reklamowego Cartoon Network oraz stacji z własnego portfolio: Discovery Channel i Animal Planet.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)