Debata CNN i YouTube hitem


Poniedziałkowa debata demokratycznych kandydatów na prezydenta
Stanów Zjednoczonych, zorganizowana wspólnie przez CNN i należący
do Google serwis YouTube, osiągnęła bardzo dobre wyniki
oglądalności.

27.07.2007 08:00

Podczas dwugodzinnej debaty kandydaci odpowiadali na pytania w formie klipów wideo od użytkowników YouTube.

Jak wynika z danych Nielsen Media Research, transmisja przyciągnęła przed telewizory średnio 2,6 miliona widzów i była drugą najchętniej oglądaną debatą w tym sezonie. Znalazła się tuż za debatą z 3 czerwca (2,8 miliona widzów), którą również transmitowała CNN.

Poniedziałkowa debata, która odbyła się w Charleston w Południowej Karolinie, nie miała sobie za to równych w grupie wiekowej 18-34, gdzie obejrzało ją 407 tysięcy osób, w porównaniu do 368 tysięcy w czerwcu.

Podobna debata z udziałem republikańskich kandydatów ma odbyć się 17 września na Florydzie.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Zobacz także
Komentarze (0)