Trwa ładowanie...
doo9535
youtube
+1
27-07-2007 08:00

Debata CNN i YouTube hitem


Poniedziałkowa debata demokratycznych kandydatów na prezydenta
Stanów Zjednoczonych, zorganizowana wspólnie przez CNN i należący
do Google serwis YouTube, osiągnęła bardzo dobre wyniki
oglądalności.

doo9535
doo9535

Podczas dwugodzinnej debaty kandydaci odpowiadali na pytania w formie klipów wideo od użytkowników YouTube.

Jak wynika z danych Nielsen Media Research, transmisja przyciągnęła przed telewizory średnio 2,6 miliona widzów i była drugą najchętniej oglądaną debatą w tym sezonie. Znalazła się tuż za debatą z 3 czerwca (2,8 miliona widzów), którą również transmitowała CNN.

Poniedziałkowa debata, która odbyła się w Charleston w Południowej Karolinie, nie miała sobie za to równych w grupie wiekowej 18-34, gdzie obejrzało ją 407 tysięcy osób, w porównaniu do 368 tysięcy w czerwcu.

Podobna debata z udziałem republikańskich kandydatów ma odbyć się 17 września na Florydzie.

doo9535
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
doo9535
Więcej tematów