?Cztery Kąty? z katalogiem IKEA
Październikowe wydanie miesięcznika "Cztery Kąty", wraz z
najnowszym katalogiem firmy IKEA, pojawi się w sprzedaży 17
września. Magazyn, we współpracy z IKEA, rozpoczyna trzecią edycję
cyklu Akademia Domowego Wnętrza.
17.09.2008 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Artykuły z cyklu "Akademia Domowego Wnętrza" będą publikowane w "Czterech Kątach" oraz w "Poradniku Domowym". Celem cyklu jest przełamanie stereotypów dotyczących urządzania wnętrz oraz zachęcenie czytelników obu pism, by podczas aranżowania mieszkań kierowali się nie tylko aktualną modą, ale przede wszystkim własnym gustem i stylem życia.
"Cztery Kąty" pokażą m.in. jak mieszkania o tym samym układzie architektonicznym urządzić w całkiem innych stylach.
Trwa też plebiscyt "Czterech Kątów" pod hasłem "Miejsce szczególne". Czytelnicy i internauci typują w nim m.in. restauracje, biblioteki i salony usługowe, które ich zdaniem - ze względu na wystrój i atmosferę - zasługują na takie miano. Laureaci plebiscytu zostaną zaprezentowani w marcowym numerze miesięcznika.
Nowe "Cztery Kąty" będzie można kupić w cenie 5,99 zł od 17 września. Wydanie wspiera kampania reklamowa - w prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, "Metro", czasopisma Agory), telewizji (m.in. TVP, Polsat, TVN, TVN24, TVN Style, TVP Polonia), w Radiu Złote Przeboje oraz na portalu internetowym Gazeta.pl. Studio Badi Badi przygotowało spoty reklamowe, a media zaplanował dom mediowy Starlink.