Clear Channel Poland wprowadza technologię 3D
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wprowadziła do
swojej oferty rozwiązania wykorzystujące technologię 3D.
13.05.2008 08:00
Nowe rozwiązania Clear Channel są dostępne w sieci nośników POS (stopery, wobblery, podajniki do reszty), na citylightach oraz nośnikach w Centrach Biznesu.
Wprowadzone do oferty Clear Channel obrazy 3D wykorzystują technologię druku soczewkowego, która pozawala uzyskać trójwymiarowe czy animowane obrazy na płaskiej powierzchni.
"Nowa technologia w naszej ofercie wynika z ciągłych starań, aby proponować klientom coraz ciekawsze rozwiązania podnoszące skuteczność kampanii - komentuje Agnieszka Zawistowska, dyrektor ds. rozwoju biznesu Clear Channel Poland - Nowy produkt pozwala na osiągnięcie ciekawych efektów wizualnych, a w rezultacie przyciągnięcie uwagi odbiorców. Zainteresowanie klientów rozwiązaniami 3D proponowanymi przez Clear Channel (obecnie POS i Centra Biznesu) to dowód, że tak innowacyjne produkty mają przed sobą przyszłość".