Trwa ładowanie...
d1rm6cc
Dr. Oetker
19-02-2008 08:00

Budyń Dr. Oetkera na Euro


Agencja Albedo Marketing po wygranym przetargu rozpoczyna
realizację działań tradowych dla nowego produktu Dr. Oetkera z
kategorii deserów gotowych, budyniu w łaty Paula. Celem promocji
jest efektywne wprowadzenie nowego produktu do kanału tradycyjnego
poprzez handlowców dystrybutorów.

d1rm6cc
d1rm6cc

Kreacja nawiązując do nadchodzących Mistrzostw Europy w piłce nożnej, równocześnie podkreśla charakterystyczne dla produktu waniliowo-czekoladowe łaty.
Głównymi wygranymi w promocjach dla dystrybutorów i handlowców są wyjazdy na Euro 2008 na mecz Polska-Niemcy.

Działania tradowe są to kolejne działania wspierające markę Paula. Dotychczas były to aktywności marketingowe skierowane bezpośrednio do konsumentów: kampania telewizyjna, strona www, zestawy promocyjne, materiały POS oraz sampling.

d1rm6cc
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1rm6cc
Więcej tematów