Billboardy do likwidacji

Czyli Komisja Nadzoru Finansowego zaleca trzem bankom rezygnację z prowadzonych właśnie kampanii reklamowych.

Komisja nie podaje dokładnie, o jakie banki chodzi, ostrzega natomiast, że podobne zalecenia mogą zostać wysłane do kolejnych instytucji. Przewodniczący KNF Stanisław Kluza wyjaśnia, że reklamy powinny rzetelnie informować o produktach finansowych - a nie wszystkie to robią.

Według informacji podanych przez dzisiejszy (wtorkowy) "The Wall Street Journal Polska", Komisji Nadzoru Finansowego nie podobają się też reklamy lokat, w których reklamowane oprocentowanie naliczane jest dopiero w ostatnim miesiącu lub w których jest ono naliczane jedynie od bardzo wysokich kwot. Według analityków, te zarzuty mogą dotyczyć reklam banków Millennium, BZ WBK oraz PKO BP. KNF ostrzega, że jeśli reklamy nie znikną, rozpoczną się kolejne postępowania, zakończone już nie zaleceniami, a karami.

Obraz
Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)