Awaria w Inteligo już usunięta
Posiadacze kont Inteligo w banku PKO BP alarmowali nas od rana, że mieli kłopoty z kartami płatniczymi. Problemy zaczęły się już w nocy. – O 2.00 próbowałem wyciągnąć pieniądze z bankomatu i nie udało się – irytuje się jeden z klientów, który zawiadomił nas o trudnościach związanych z pobraniem pieniędzy z kart Inteligo Visa Electron. Bank poinformował nas, że awaria została już usunięta, ale trwa ustalanie przyczyny błędu.
06.08.2008 | aktual.: 06.08.2008 17:43
- Zamiast gotówki otrzymałem tylko wydruk z bankomatu, że nie można zrealizować transakcji - mówił nam mieszkaniec Warszawy. W podobnej sytuacji była cała reszta oczekujących w kolejce do bankomatu. – Objechałem kilka innych miejsc w Warszawie i sytuacja się powtórzyła – dodaje nasz informator.
W tej sprawie zadzwoniliśmy do samego banku. Jak powiedziała nam Monika Nowaczewska, Dyrektor Departamentu Marketingu w Inteligo, to chwilowy błąd. – Problemy dotyczyły kart Inteligo Visa Electron i Inteligo Visa Electron z Sercem. Nie znamy dokładnej przyczyny awarii. Wiemy tylko, że nastąpiły perturbacje w połączeniach - mówi Wirtualnej Polsce dyrektor.
Nowaczewska dodaje, że problemy były przejściowe i sytuacja wraca do normy. - Większość transakcji udaje się już wykonać, a o wszelkich utrudnieniach informują na bieżąco konsultanci banku - twierdzi Nowaczewska.
Problemy z pobraniem pieniędzy z bankomatów mieli m.in. mieszkańcy Warszawy i Białegostoku. - Pojedyncze przypadki mogły wystąpić również w innych miastach - uzupełnia dyrektor.
Agnieszka Niesłuchowska, Wirtualna Polska