Żywiec: nie każdy
16 maja startuje nowa kampania reklamowa marki Żywiec "Nie każdy".
Prowadzona będzie w ogólnopolskich i tematycznych stacjach
telewizyjnych, w Internecie oraz sieci multipleksów.
19.05.2008 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Ideą kampanii "Nie każdy" jest podkreślenie, jak ważna w życiu jest wyjątkowość i niepowtarzalność, również wyjątkowość marki Żywiec. W inauguracyjnej odsłonie kampanii, zaprezentowana zostanie pierwsza z serii nowych kreacji wizerunkowych marki.
W spocie przedstawieni są ludzie realizujący swoje pasje z hasłami: "nie każdy może poczuć przestrzeń", "nie każdy może poczuć dumę", czy "nie każdy może poczuć wolność".
Zaplanowane media obejmują ogólnopolskie stacje telewizyjne oraz stacje tematyczne: TVN24, TVN Turbo, Polsat Sport, Discovery, Canal+. Spot będzie prezentowany także w systemie HD w National Geografic HD, Canal+ Sport HD oraz nSport.
Kampania "Nie każdy" prowadzona będzie również w internecie, w dwóch odsłonach - na przełomie wiosny i lata oraz jesienią. Spoty reklamowe w sieci multipleksów pojawią się w czerwcu oraz we wrześniu.
Autorem pomysłu kreatywnego jest agencja Just, za produkcję filmową odpowiada Opus Film, zaś reżyserem i operatorem jest Łukasz Kośmicki.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Optimedia (telewizja i Internet) oraz agencja medialna Media Concept (outdoor).