Trwa ładowanie...
d2qt2or
24-08-2006 07:10

"Zróbmy dobry klimat"

Od połowy sierpnia w wybranych stacjach telewizyjnych oraz kinach możemy oglądać film reklamowy kampanii WWF Polska "Zróbmy dobry klimat".

d2qt2or
d2qt2or

Reklama telewizyjna i kinowa to kolejne z działań kampanii, której przygotowaniem i realizacją zajęła się agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw.

Kampania „Zróbmy dobry klimat”, która trwa od początku lipca, ma zachęcić Polaków do bardziej świadomego gospodarowania energią, doprowadzenia do zmniejszenia emisji CO2, a tym samym przyczynienia się do zahamowania dalszego wzrostu temperatury Ziemi i ograniczenia zmian klimatu.

W ramach kampanii mogliśmy do tej pory zobaczyć plakaty zamieszczone na citylightach w największych miastach Polski.

Od kilku dni w wybranych stacjach telewizyjnych oraz w kinach emitowany jest film reklamowy autorstwa Euro RSCG Warsaw. Został w nim wykorzystany ten sam, co w przypadku całej kampanii koncept kreatywny. Odbiorca na pierwszym planie widzi kobietę i mężczyznę w delikatnie intymnej sytuacji, siedzących obok siebie przy świetle lampy. Następnie kamera przekierowana zostaje na sąsiednie pomieszczenie, w którym pali się światło. Światło, które pali się niepotrzebnie, pracując na globalne ocieplenie. Headline kampanii i filmu mówi: „Zgaśmy zbędne światło”.

d2qt2or

Tym prostym zdaniem twórcy kreacji i tym samym WWF Polska chcą skłonić widzów do refleksji nad efektywnym korzystaniem z energii elektrycznej. - Chcielibyśmy, aby przekaz był dla wszystkich na tyle intrygujący, by zachęcić ich do wejścia na stronę www.wwf.pl. Tam będą mogli znaleźć poradnik, jak oszczędnie gospodarować energią elektryczną w domu, a także wiele naukowych informacji opisujących dokładnie problem. Mamy nadzieję, że dzięki temu zaczną dostrzegać powagę sytuacji i zmienią swoje postępowanie – mówi Ireneusz Chojnacki, dyrektor WWF Polska.

Ze strony Euro RSCG Warsaw przygotowaniem kampanii zajęli się: Jacek Szulecki - Chief Creative Officer, Jacek Maciejewski - Creative Director, Mariusz Bruchacki - Art Director, Darek Małkiński - Art Director oraz Piotr Barański - copywriter.

Media, które udostępniły darmowe powierzchnie, to między innymi:TV: MTV, VIVA, Discovery Channel, Animal Planet, TVPKino: Ciemna City, sieć kin obsługiwanych przez firmę BESTPrasa: Rzeczpospolita, Activist, A4, Poznaj Świat, Brief, Sukces, Angora, Puls Świata, CHIP, Tina

Osoby, które poparły i zaangażowały się w realizację kampanii (w kolejności alfabetycznej):Marek Baprawski, Mirek Bielecki, Zbyszek Bończyk, Adam Caliński, Igor Daniel, Grażyna Głębocka, Grażyna Grzymała, Leszek Izdebski, Tomasz Karnowski, Aleksandra Kierzkowska, Mikołaj Komar, Natalia Król, Julita Olszewska, Witold Płóciennik, Maria Przybysz, Kuba Ranik, Joanna Różyczka, Joanna Rechnio, Karol Sameryt, Dorota Sławecka, Agata Stróżyńska, Zdzisław Szczotkowski, Mirek Szot – Chimera, Piotr Targiński, Vasina, Agata Wdowińska, Margo Węgierek

Firmy i instytucje, które pomogły w realizacji kampanii: TVC i kino: OTO Film (studio filmowe), Expresso (studio dźwiękowe)Outdoor i prasa: Positive Productions/Studio Yellow, Dream Studios (DTP)Muzeum w Nieborowie i Arkadii oddz. Muzeum Narodowego w WarszawieDworek I Ogród – Ośrodek Niewidomych WEXO w Warszawie.

d2qt2or
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2qt2or
Więcej tematów