'Zostań gwiazdą POP' - casting do reklamy Orange
Orange daje młodym ludziom możliwość zagrania w filmie reklamowym i skomponowania do niego muzyki.
10.11.2006 07:10
Orange zaprasza wszystkich młodych ludzi w wieku 15-20 lat, którzy chcą zagrać w reklamie nowej oferty POP lub skomponować do niej muzykę. Aktorzy zostaną wybrani na specjalnych castingach oraz wytypowani ze zgłoszeń nadesłanych za pośrednictwem strony internetowej castingpop.wrzuta.pl - podano w komunikacie.
Żeby spróbować swoich sił w reklamie można zgłosić się na castingi, które odbędą się 25 i 26 listopada, w godz. 10-18 w kinach Cinema City w Gdańsku (Krewetka), Katowicach (Silesia), Krakowie (Galeria Kazimierz), Poznaniu (Plaza), Warszawie (Galeria Mokotów) i Łódzi (Manufaktura). Kandydaci dostaną do odegrania zadanie aktorskie, jury oceni kandydatów pod kątem ich zdolności scenicznych i filmowych. Najlepsi przejdą do ścisłego finału, który odbędzie się w Warszawie. Trójka zwycięzców konkursu zagra w nowym filmie reklamowym POP-a „Liczy się tylko ostania”.
Do rywalizacji można przystąpić już dziś za pośrednictwem strony internetowej castingpop.wrzuta.pl. Wystarczy przesłać film nagrany w dowolnej technice, choćby przy pomocy telefonu komórkowego. Powinien on zawierać dowolną scenkę odegraną z udziałem kandydata. Ostateczny termin przesyłania zgłoszeń to 26 listopada. Finalistów wybiorą internauci wraz z jury konkursowym.
Orange szuka też ścieżki muzycznej do filmu w tonacji melodyjnego rocka, która stanowiłaby motyw przewodni. Wszyscy chętni, którzy chcieliby przesłać swoje kompozycje, mogą to zrobić przez stronę coastingpop.wrzuta.pl. Nagrany materiał powinien trwać przynajmniej 60 sekund. Zwycięzcę wybiorą internauci oraz przedstawiciele Orange i stacji MTV. W nagrodę otrzyma on możliwość profesjonalnego nagrania kompozycji w studio oraz clip zmontowany ze zdjęć do reklamy, który emitowany będzie w MTV od stycznia 2007.
Konkurs powiązany jest z nową usługą Orange „Ostatnia Liczona”, która weszła do oferty 9 listopada. Dzięki niej klienci POP łącząc się abonentami sieci Orange, płacą tylko za ostatnią minutę rozmowy.
Partnerzy konkursu: Sony Ericsson, Cinema City, MTV, wrzuta.pl