'Znamy swoje miasto'

Pod tym hasłem startuje 1 września 2006 nowa kampania reklamowa 'Echa Miasta' sieci bezpłatnych gazet lokalnych wydawanych przez firmę Media4mat.

Celem kampanii jest utrwalenie wizerunku „Echa Miasta” jako dynamicznej gazety miejskiej z unikatowymi newsami lokalnymi, interwencyjnej, opiniotwórczej i skierowanej do czytelnika, który interesuje się swoim miastem – podano w komunikacie.

Kampania potrwa miesiąc i obejmie swoim zasięgiem wszystkie największe miasta w Polsce, w których dystrybuowane jest „Echo Miasta” (Trójmiasto, Aglomeracja katowicka, Kraków, Łódź, Poznań, Warszawa, Wrocław).

W trakcie akcji wykorzystanych zostanie 1100 nośników reklamowych (billboardy, tablice, citylighty, frontlighty).

Kreację kampanii dla „Echa Miasta” przygotowała Agencja Kreatywna Young & Rubicam Poland, za media odpowiada Dom Mediowy Mediaedge: CIA.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)