'Zmień adres!'

Nowa kampania kredytu hipotecznego banku Dom.

Na początku kwietnia na billboardach w największych miastach Polski, pojawiły się czarno-białe zdjęcia ponuro wyglądających postaci z intrygującymi podpisami „Zmień dzielnicowego”, „Zmień dozorcę” i „Zmień sąsiada”. Przez kilka dni na forach internetowych i w lokalnych redakcjach snuto domysły, czego mogą dotyczyć plakaty. Przypisywano akcję stowarzyszeniom antynikotynowym, kampanii społecznej dotyczącej bezpieczeństwa na osiedlach itp. Wiele osób uznało hasła za primaaprilisowy żart.

- Kampania jest kolejnym etapem konsekwentnego budowania wizerunku banku dostępnego i oferującego proste rozwiązania kredytowe, dopasowane do indywidualnych potrzeb kredytobiorców. W reklamie prasowej dodatkowo pojawia się twardy argument na rzecz konkurencyjności kredytów banku Dom. Jest to możliwość otrzymania kredytu na kwotę znacznie przekraczającą wartość zabezpieczenia, bowiem nawet na 130% wartości nieruchomości, która zabezpieczy kredyt. Tradycyjnie już sięgnęliśmy po odważne środki wyrazu przy jednoczesnej oszczędnej i prostej formie komunikatu – mówi Paweł Olewiński, dyrektor marketingu banku DOM.

Kampania potrwa do końca czerwca i obejmie prasę, outdoor, Internet, POS i reklamę na środkach komunikacji miejskiej.

Kreację przygotowała wrocławska Agencja Wanilia, media zakupił dom mediowy MediaVest.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)