Zmiany personalne w ZenithOptimedia
Monika Szot, Michał Winiarski i Jakub Cybulski awansowali w grupie domów mediowych ZenithOptimedia.
18.12.2006 07:10
Szot i Winiarski, dotychczas media managerowie ZenithOptimedia, objęli stanowiska account directorów. Oprócz pracy dla dotychczasowych klientów (Szot m.in.: LOT, Hoop SA, TVP SA, Siniarski - Sanofi-Aventis, Germanos Polska, Hyundai Motor Polska) oboje podzielą między siebie dodatkowo obsługę nowego klienta ZenithOptimedia - firmy Reckitt Benckiser – podano w komunikacie.
Awans i współpraca z nowym klientem agencji oznaczają również powiększenie zespołów planerskich, którymi zarządzają Szot i Siniarski. Monika Szot jest związana z grupą ZenithOptimedia od ośmiu, a Michał Siniarski od trzech lat.
Jakub Cybulski, dotychczas TV buying manager, awansował natomiast na stanowisko TV buying directora ZenithOptimedia. Jest to nowo utworzone stanowisko w ramach grupy, które powstało w związku z dynamicznym rozwojem agencji. ZenithOptimedia zdobył w ostatnim czasie dwóch dużych klientów, oprócz firmy Reckitt Benckisera, jest to bank PKO BP. Cybulski pracuje w ZenithOptimedia od dwóch lat, ostatnio na stanowisku TV buying managera. Wcześniej był związany z domem mediowym Universal McCann. Obecnie zarządza działem zakupu czasu telewizyjnego, w którym pracuje 12 osób. Departament ten zostanie w najbliższym czasie rozbudowany.