Zmiany personalne w Time


W ramach konsolidacji grupy radiowej Time (Eska, Eska Rock, Wawa,
Vox) w strukturach działu komunikacji marketingowej,
odpowiedzialnego za zarządzanie brandami radiowymi oraz budowaniem
wizerunku, zaszły duże zmiany personalne.

11.02.2008 08:00

Jacek Pietrasik został dyrektorem ds. promocji sieci Eska, a Marcin Bachara - jego z-cą (pozostaje jednocześnie dyrektorem promocji Eski Szczecin).

Ponadto do zespołu dołączyli: obecny dyrektor promocji Radia Wawa Radosław Drozda, który objął także stanowisko dyrektora ds. mediów oraz Mariusz Brzeziński - dyrektor promocji Eski Łódź, który objął jednocześnie stanowisko dyrektora ds. akcji specjalnych Time.

Na dotychczasowym stanowisku dyrektora ds. organizacji produkcji pozostaje Jerzy Jabraszko (jednocześnie wiceprezes spółki Promotor United Entertainment). Dyrektorem Działu Komunikacji Marketingowej jest Mariusz Woźniczka, łączący również funkcje dyrektora operacyjnego Grupy Radiowej Time, dyrektora generalnego festiwalu Eska Music Awards oraz prezesa Zarządu spółki Promotor United Entertainment.

- To jeszcze nie koniec nowości personalnych w Dziale Komunikacji Marketingowej Grupy Radiowej Time - mówi Mariusz Woźniczka - tworzymy silny zespół menedżerów zdolnych realizować jednocześnie nie tylko wielkie projekty sieci radiowej Eska, takie jak Eska Music Awards, "Hity na czasie" czy "Eska i TVN Odwołują Zimę", ale równie spektakularne przedsięwzięcia dla pozostałych sieci radiowych Grupy.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)