Zmiana cenników Tele2
Tele2 Polska, wprowadza znaczące zmiany w swojej ofercie, w tym przede wszystkim trzy nowe.
03.02.2006 00:08
1 lutego 2006 roku Tele2 Polska, - w miejsce dotychczasowych cenników dla biznesu - wprowadza trzy nowe plany taryfowe z naliczaniem sekundowym bez opłaty za rozpoczęcie połączenia. Są to cenniki: Optymalny dla Biznesu, Wspólna Stawka dla Biznesu oraz Wspólna Stawka Premium dla Biznesu.
Jak czytamy w komunikacie cennik Tele2 Optymalny dla Biznesu jest odpowiednikiem Planu sekundowego uniwersalnego TP biznes. W planie Optymalnym połączenia są nawet o 20 proc. tańsze niż w odpowiedniej ofercie TP, czyli np. minuta połączenia lokalnego kosztuje zaledwie 0.08 zł netto, a minuta połączenia międzymiastowego 0.16 zł netto.Z kolei taryfa Tele2 Wspólna Stawka dla Biznesu jest odpowiedzią na Plan sekundowy jedna stawka tp biznes. W planie tym minuta połączenia lokalnego i międzymiastowego kosztuje 0.12 zł netto, czyli o 14 proc. mniej niż w porównywalnej ofercie TP SA (0.14 zł netto). Podpisując umowę na czas określony 12 miesięcy, z cennikiem Optymalnym lub Wspólna Stawka, klienci otrzymają darmowy billing.Natomiast w cenniku Tele2 Wspólna Stawka Premium dla Biznesu, minuta połączenia lokalnego i międzymiastowego kosztuje zaledwie 0,11 zł netto (o 21 proc. mniej niż w ofercie TP SA). Dodatkowo przy podpisaniu umowy na rok – oprócz darmowego Billing - klienci otrzymają od 30 do 100 darmowych minut
miesięcznie.W taryfie Optymalnej dla Biznesu oraz Wspólna Stawka dla Biznesu obowiązuje opłata miesięczna w wysokości 5 zł netto, zaś w planie Wspólna Stawka Premium dla Biznesu, 20 zł netto. Jeśli zatem dana firma korzysta obecnie z Planu Standardowego TP i zdecyduje się na cennik Tele2 Optymalny lub Wspólna Stawka, zapłaci łącznie aż o 27 proc. mniejszą opłatę miesięczną niż w przypadku skorzystania z któregoś z nowych cenników sekundowych TP dla biznesu.
- Nowymi, bardzo atrakcyjnymi taryfami dla biznesu chcemy zachęcić do naszej oferty jeszcze większą rzeszę małych i średnich firm. Pomóc ma w tym również zupełnie nowy, budowany obecnie, kanał sprzedaży bezpośredniej. Partnerzy, uczestniczący w nowym programie, będą nie tylko pozyskiwać klientów biznesowych, ale również, w zamian za dodatkowe wynagrodzenie, czuwać nad nimi w późniejszym okresie – powiedział Piotr Nesterowicz, Dyrektor Generalny Tele2 Polska.
Jednocześnie z oferty Tele2 został wycofany Cennik Preselekcji dla Klientów Biznesowych a jego miejsce zajął zmodyfikowany Cennik Preselekcji Tele2 (z naliczaniem impulsowym), który jest obecnie podstawową ofertą Tele2 zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.