Złote Spinacze 2007 wręczone
Poznaliśmy zwycięzców piątej edycji konkursu na najlepsze kampanie
PR w Polsce organizowanego przez Związek Firm Public Relations.
23.11.2007 08:00
O miano najlepszych kampanii PR w tym roku rywalizowała rekordowa liczba 73 zgłoszeń. W pierwszym etapie jury wybrało 30 projektów, które otrzymały nominację do nagrody głównej. Po dostarczeniu przez nominowanych szczegółowych informacji dotyczących przeprowadzonych kampanii i ich efektów wyłoniono zwycięzców.
Poniżej lista laureatów w poszczególnych kategoriach.
1. PR korporacyjny
ˇ Gadu-Gadu: więcej niż komunikator - Partner of Promotion
ˇ Wprowadzenie na rynek marki InPost - pierwszego niezależnego operatora pocztowego -GENESIS PR
2. PR produktu
ˇ Premiera Peroni Nastro Azzuro - Euro RSCG Sensors i Kompania Piwowarska S.A.
3. Kampania edukacyjna
ˇ Szkoła bez przemocy- program społeczny dzienników regionalnych i Fundacji Grupy TP - Profile Sp. z o.o. dla Polskapresse, Mediów Regionalnych i Fundacji Grupy TP
4. Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa
ˇ Sytuacja kryzysowa - stacja dializ w Ostrowie Wlkp. - Partner of Promotion
5. Public Affairs & Lobbying
ˇ Oswajanie historii - Muzeum Fabryki w Manufakturze - Telma Group Communications
6. Kampania społeczna
ˇ Nie zabieraj swoich narządów do nieba - one potrzebne są tu na ziemi - Klinika Chirurgii Serca, Naczyń i Transplantologii Collegium Medium Uniwersytetu Jagiellońskiego
7. Komunikacja wewnętrzna
ˇ Komunikacja pracownikom nowej strategii Grupy LOTOS - MARTIS Consulting
8. Event
ˇ F1 ROADSHOW - Renault Polska
9. Corporate Social Responsibility
ˇ Inicjatywa społeczna "Warto być za!" - Kompania Piwowarska