Złote Spinacze 2007 wręczone


Poznaliśmy zwycięzców piątej edycji konkursu na najlepsze kampanie
PR w Polsce organizowanego przez Związek Firm Public Relations.

O miano najlepszych kampanii PR w tym roku rywalizowała rekordowa liczba 73 zgłoszeń. W pierwszym etapie jury wybrało 30 projektów, które otrzymały nominację do nagrody głównej. Po dostarczeniu przez nominowanych szczegółowych informacji dotyczących przeprowadzonych kampanii i ich efektów wyłoniono zwycięzców.

Poniżej lista laureatów w poszczególnych kategoriach.

1. PR korporacyjny

ˇ Gadu-Gadu: więcej niż komunikator - Partner of Promotion

ˇ Wprowadzenie na rynek marki InPost - pierwszego niezależnego operatora pocztowego -GENESIS PR

2. PR produktu

ˇ Premiera Peroni Nastro Azzuro - Euro RSCG Sensors i Kompania Piwowarska S.A.

3. Kampania edukacyjna

ˇ Szkoła bez przemocy- program społeczny dzienników regionalnych i Fundacji Grupy TP - Profile Sp. z o.o. dla Polskapresse, Mediów Regionalnych i Fundacji Grupy TP

4. Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa

ˇ Sytuacja kryzysowa - stacja dializ w Ostrowie Wlkp. - Partner of Promotion

5. Public Affairs & Lobbying

ˇ Oswajanie historii - Muzeum Fabryki w Manufakturze - Telma Group Communications

6. Kampania społeczna

ˇ Nie zabieraj swoich narządów do nieba - one potrzebne są tu na ziemi - Klinika Chirurgii Serca, Naczyń i Transplantologii Collegium Medium Uniwersytetu Jagiellońskiego

7. Komunikacja wewnętrzna

ˇ Komunikacja pracownikom nowej strategii Grupy LOTOS - MARTIS Consulting

8. Event

ˇ F1 ROADSHOW - Renault Polska

9. Corporate Social Responsibility

ˇ Inicjatywa społeczna "Warto być za!" - Kompania Piwowarska

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)