Trwa ładowanie...
d3rodlh
13-07-2007 08:00

Złote Spinacze 2007


Ruszył konkurs 'Złote Spinacze 2007' organizowany przez Związek
Firm Public Relations. Jury, w skład którego wchodzą
przedstawiciele świata mediów, biznesu, nauki oraz branży public
relations, wyłoni najlepsze kampanie PR w dziewięciu kategoriach.

d3rodlh
d3rodlh

Celem konkursu "Złote Spinacze" jest podnoszenie standardów i zwiększanie profesjonalizmu branży PR poprzez promowanie najlepszych projektów realizowanych w kraju. To piąta edycja konkursu. W ubiegłym roku 31 firm i instytucji zgłosiło do rywalizacji rekordową liczbę 61 projektów.

Konkurs "Złote Spinacze" ma charakter otwarty. Kierowany jest do agencji PR, działów PR
i komunikacji firm i instytucji, organów samorządowych, organizacji pozarządowych oraz innych podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce. Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń mija
30 sierpnia 2007 roku.

Nagrody, podobnie jak w latach ubiegłych, zostaną przyznane w dziewięciu kategoriach:

1.PR korporacyjny - projekt budujący lub wzmacniający wizerunek firmy lub instytucji.
2.PR produktu - projekt budujący lub wzmacniający wizerunek produktu lub usługi.
3.Kampania edukacyjna - projekt nastawiony na osiągnięcie celu edukacyjnego realizowany przy zaangażowaniu i udziale marki, produktu, usługi, firmy lub instytucji.
4.Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa - projekt, mający na celu przeciwdziałanie trwającemu lub potencjalnemu kryzysowi dotyczącemu firmy, produktu lub usługi.
5.Public Affairs & Lobbying - projekt kampanii polegającej na komunikacji z szeroko pojętym otoczeniem społecznym, politycznym i legislacyjnym, mającej na celu zmianę nastawienia, wywarcie presji, zmiany legislacyjne.
6.Kampania społeczna - kampania wspierająca realizację ważnych celów społecznych, niezorientowana na budowę wizerunku marki, produktu, usługi, firmy lub instytucji.
7.Komunikacja wewnętrzna - projekt, którego celem jest tworzenie, utrwalanie lub zmiana postaw, jak również komunikowanie zmian wewnątrz organizacji.
8.Event - wydarzenie lub cykl wydarzeń budujący lub wzmacniający wizerunek firm, instytucji, produktu lub usługi.
9.Corporate Social Responsibility - projekt realizujący cele w zakresie odpowiedzialności społecznej firm lub instytucji. Społeczną Odpowiedzialność Biznesu określa się jako koncepcję, dzięki której przedsiębiorstwa na etapie budowania strategii dobrowolnie uwzględniają interesy społeczne i ochronę środowiska, a także relacje z różnymi grupami interesariuszy.

d3rodlh

Zgłoszone do konkursu prace oceniać będzie trzydziestoosobowe jury, w skład którego wchodzą przedstawiciele między innymi: PKPP Lewiatan, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Wydawnictwa Polskapresse, Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz innych firm i instytucji. Praca jurorów będzie podzielona na dwa etapy. W pierwszym, spośród wszystkich zgłoszeń jury wybierze po
3 najlepsze projekty w każdej kategorii. Po przekazaniu dodatkowej dokumentacji przez nominowanych, jurorzy wyłonią zwycięzców konkursu.

Nad tajnością głosowania i zgodnością konkursu z regulaminem czuwa firma doradcza KPMG, oficjalny partner konkursu.

Kalendarium najważniejszych terminów konkursu:
22 sierpnia - pierwszy termin zgłaszania projektów
30 sierpnia - drugi i ostatni termin zgłaszania projektów
10 października - ogłoszenie wyników pierwszego etapu
19 października - nadsyłanie przez finalistów dokumentacji dodatkowej
20 listopada - uroczyste ogłoszenie wyników - gala finałowa w hotelu Marriott.

d3rodlh
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3rodlh
Więcej tematów