Trwa ładowanie...
d13014h
24-11-2006 07:10

Złote Spinacze 2006 rozstrzygnięte

21 listopada, podczas gali finałowej ogłoszono wyniki czwartej edycji konkursu Złote Spinacze.

d13014h
d13014h

Najwięcej statuetek otrzymała agencja Twenty Four Seven PR, do której trafiły dwa Złote Spinacze w kategoriach: Komunikacja wewnętrzna i Corporal Social Responsibility.

O Złote Spinacze walczyło w tegorocznej edycji 61 projektów, zgłoszonych przez 31 instytucji, w tym 19 podmiotów spoza Związku Firm Public Relations (agencji PR, departamentów PR firm i instytucji). Wśród nominowanych znalazły się 23 kampanie.

W tym roku do kategorii Komunikacja antykryzysowa i kryzysowa nie zgłoszono żadnego projektu. Do zwycięzców trafiło 8 statuetek. Pełna lista nagrodzonych wraz z opisami:

KATEGORIA 1: PR KORPORACYJNYPepsi Fest, ComPressAgencja ComPress przygotowała dla Pepsi kampanię promocji opartą o platformę komunikacyjną związaną z piłką nożną. W ramach światowej akcji współpracy z największymi gwiazdami footballu do udziału w kampanii zaproszono m.in. Euzebiusza Smolarka.

d13014h

KATEGORIA 2: PR PRODUKTUMeteowrażliwi – Ogólnopolski Program Edukacyjny, Sigma InternationalKampania miała na celu udzielenie wsparcia komunikacyjnego wprowadzeniu na rynek preparatu Meteo pomocnego w leczeniu objawów wrażliwości na zmiany pogodowe. Efektem kampanii był widoczny oddźwięk medialny i wzmożone zainteresowanie produktem wśród konsumentów.

KATEGORIA 3: KAMPANIA EDUKACYJNAZróbmy dobry klimat, WWF PolskaGłównym założeniem kampanii było zachęcenie Polaków do bardziej efektywnego wykorzystania energii elektrycznej, w celu zmniejszenia emisji CO2 i ograniczenia negatywnego wpływu na zmiany klimatu.

KATEGORIA 5: PUBLIC AFFAIRS&LOBBYINGŁódzkie lofty – pierwsze w Polsce, Telma Group CommunicationsProjekt "Łódzkie lofty" to rewitalizacja jednego z najstarszych i największych kompleksów pofabrycznych w Łodzi oraz jego adaptacja na cele mieszkaniowe. Jednocześnie jest to próba przywrócenia życia jednej z najstarszych dzielnic Łodzi - zabytkowego Księżego Młyna.

KATEGORIA 6: KAMPANIA SPOŁECZNAPrzepustka do życia, UNICEFTo pierwsza w Polsce kampania informacyjno – fundraisingowa z udziałem Ambasadora Dobrej Woli, której celem było zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat problemów dzieci w krajach rozwijających się, ze szczególnym uwzględnieniem wysokiej śmiertelności spowodowanej brakiem szczepionek. Przy okazji akcji zbierano fundusze na program szczepień dzieci przeciwko odrze w Sierra Leone.

d13014h

KATEGORIA 7: KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNAUsuwamy niebezpieczniki!, Twenty Four Seven PR"Usuwamy niebezpieczniki" to wewnętrzna kampania informacyjna realizowana na rzecz Arcelor Huty Warszawa, dotycząca przestrzegania standardów bezpieczeństwa pracy (kodeks pracy, regulamin huty, programy szkoleń) i przeciwpożarowych. Dodatkowo towarzyszyły jej akcje związane z profilaktyką zdrowia i bezpieczeństwem na drogach.

KATEGORIA 8: EVENTSmok z 650 tysięcy kapsli Tymbark, Grupa EskadraMarka Tymbark była jednym z głównych sponsorów III Krakowskiego Festiwalu Recyklingu, odbywającego się w dniach 20-22 maja 2005 na krakowskich Błoniach. Wydarzenie, o charakterze widowiskowo-kulturalno-rozrywkowym, ma na celu promocję segregowania odpadów i zbiórki surowców. Dzięki współpracy organizatorów Festiwalu (Urzędu Miasta Krakowa) ze sponsorem, zbudowano gigantycznego smoka z kapsli z soków TYMBARK.

KATEGORIA 9: CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITYNie nowotworom u dzieci!, Twenty Four Seven PRProgram "Nie nowotworom u dzieci" to wieloletni, ogólnopolski projekt mający na celu profilaktykę nowotworową u dzieci, w tym w szczególności: szkolenie lekarzy POZ we wczesnym rozpoznawaniu nowotworów u dzieci, prowadzenie ultrasonograficznych badań przesiewowych u dzieci w wieku 9-24 miesięcy z wykorzystaniem specjalistycznego ambulansu oraz prowadzenie zbiórki krwi z wykorzystaniem ambulansu.

d13014h
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d13014h
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj