Złap "Boomerang"
Do 20 maja można zgłaszać prace na organizowaną przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego siódmą edycję konkursu Marketingu Bezpośredniego „Boomerang”. Głównym celem konkursu jest promocja efektywności w działaniach marketingowych.
28.04.2005 | aktual.: 28.04.2005 20:53
Zgłoszone prace konkursowe będą oceniane przez Jury złożone z przedstawicieli najbardziej znanych korporacji międzynarodowych, firm telemarketingowych, agencji interaktywnych oraz agencji reklamowych typu marketing services w Polsce. Przewodniczącą Jury będzie Małgorzata Rokita – dyrektor marketingu firmy Procter & Gamble.
Przedmiotem Konkursu jest ocena i wyłonienie najlepszych kampanii marketingu bezpośredniego lub prac z nimi związanych powstałych w 2004 roku, w następujących kategoriach: wysyłka bezpośrednia (B2C i B2B), program lojalnościowy (B2C, B2B), promocja sprzedaży (B2C i B2B), Field&Event Marketing w miejscu sprzedaży i poza miejscem sprzedaży, Internet (serwis internetowy, kampania internetowa), marketing mobilny, telemarketing, Direct Response Advertising (m. in. prasa, TV, sprzedaż katalogowa), kampania zintegrowana (B2C i B2B), Non-profit.
Zostaną przyznane także nagrody Boomerang Design (za prace wyjątkowe pod względem poziomu kreatywności i atrakcyjności warstwy wizualnej), Boomerang Ambient (za projekty wykorzystujące najoryginalniej niestandardowe kanały komunikacji), Boomerang OPEN (dla wyjątkowych kampanii lub pojedynczych prac, trudnych do zakwalifikowania do którejś z powyższych kategorii).
Swoją nagrodę mogą otrzymać również twórcy kampanii, które zostały przedstawione klientom jednak nie zostały przez nich zaakceptowane. Specjalna kategoria nosi nazwę Salon Odrzuconych.
Szczegółowe informacje o konkursie, regulaminach oraz zasadach zgłaszania prac można znaleźć na stronie internetowej konkursu.