Ziaja w telewizji


15 października b.r. rozpocznie się telewizyjna kampania firmy
Ziaja - polskiego producenta produktów do pielęgnacji twarzy, ciała
i włosów.

15.10.2007 08:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Celem kampanii będzie budowanie wizerunku Ziaja jako silnej marki, będącej synonimem wysokiej jakości, atrakcyjnej ceny i kilkunastoletniej tradycji. W spotach reklamowych pojawi się krem oliwkowy Ziaja.

Piętnasto- i trzydziestosekundowe spoty reklamowe będą emitowane w stacjach TVP1,TVP2, TVN, Polsat.

Dom mediowy MPG jest odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla Ziaja. Kreację przygotowała agencja Locomotiva.

Kampania potrwa kilka tygodni.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)