'Zdobywamy Skandynawię!'
W czerwcu ruszyła kampania letnia Unity Line na rynku skandynawskim. Jej celem jest zachęcenie do odwiedzenia Polski i skłonienie do podróży na pokładzie promu Polonia.
27.07.2005 08:33
Kampania prasowa obejmuje całą południową Szwecję oraz najbardziej zaludnione regiony Norwegii. Oprócz tego w największych ogólnokrajowych dziennikach Szwecji, Danii, Norwegii i Finlandii ukazują się wspólne ogłoszenia Unity Line i Polskiej Organizacji Turystycznej. Kampania bannerowa w Internecie obejmuje szwedzkie, duńskie i norweskie portale prasowe, ogólnoinformacyjne i turystyczne.
Wspólnym hasłem dla całej kampanii jest „Visit Poland”. Na rynku szwedzkim są to proste, ale bardzo widoczne ogłoszenia, które w żartobliwy sposób uświadamiają Szwedom, że są od lat obecni w codziennym życiu Polaków. Ogłoszenia wykorzystują popularne w Polsce frazeologizmy „szwedzki stół” i „szwedzki potop” oraz odwołują się do noszonych chętnie przed laty charakterystycznych kurtek zwanych „szwedkami”. Natomiast linia kreatywna ogłoszeń w Danii, Norwegii i Finlandii opiera się na sformułowaniu: „Short trip - big experience” i przedstawia kompleksowe oferty typu „Golf” i „Spa”, dające możliwości krótkiego, ale wypełnionego atrakcjami wypoczynku w Polsce.
Za projekt odpowiada agencja reklamowa Oskar Wegner.