Zarobić na ścianie
Spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe, a także właściciele prywatnych posesji oferują firmom, zajmującym się reklamą zewnętrzną, wynajem dachów, ścian i ogrodzeń swoich budynków. Wbrew pozorom, dochód z tego źródła nie jest tak duży, jak oczekują autorzy anonsów w rodzaju "Przyjmę reklamę na działkę, płot, balkon..." - pisze "Dziennik Polski".
11.03.2004 | aktual.: 11.03.2004 07:11
Zgadzając się na umieszczenie bilboardu można zarobić średnio równowartość 50-100 dolarów miesięcznie.
O cenie, a także o innych warunkach umowy z właścicielem dzierżawionej powierzchni reklamowej, decyduje przede wszystkim miejsce, w którym znajduje się grunt lub budynek - informuje "DP".
Najatrakcyjniejsze są trasy wlotowe i wylotowe z miast oraz tereny w centrum - mówi Magdalena Kędzia z Grupy Ströer. Lokalizację wybiera klient, czyli reklamodawca. Bywa nawet, że sugeruje konkretny budynek lub działkę - zadaniem firmy outdoor jest spełnić te życzenia. Do akcji wkraczają wówczas osoby, zajmujące się poszukiwaniem właścicieli terenu, na którym ma stanąć lub zawisnąć bilboard. (PAP)