Zapachowe logo British School
ConSensus Technology przygotował branding zapachowy dla największej w kraju sieci szkół językowych.
24.11.2006 07:10
„Postanowiliśmy wzbogacić naszą markę o marketing zapachowy, a propozycja ConSensus dała nam możliwość podkreślenia wyjątkowości naszych szkól oraz wyróżnienia się na tle innych. Nasze szkoły działają w 80 miastach, a wybrany zapach wspierać będzie markę sieci British School i zagwarantuje identyczną atmosferę we wszystkich szkołach. Zapach traktujemy jako dodatkowy element budowania marki naszej sieci.” – powiedział Robert Pieczkowski, Partner Zarządzający w British School.
ConSensus Technology przygotował dla Britsh School pełen pakiet usług związanych z brandingiem zapachowym. Wybór Kompozycji zapachowej uwzględniał pozycjonowanie marki klienta oraz specyfikę branży szkół językowych. Zaproponowana technologia emisji woni zapachowych daje gwarancje skutecznego działania zarówno w przypadku małych powierzchni jak i systemów klimatyzacyjnych.
Piotr Stempkowski, Product Manager w ConSensus Technology dodaje: „Dla klienta wybraliśmy wyjątkowy zapach spośród ponad tysiąca kompozycji, bazuje on na dwóch wyrazistych nutach zapachowych. Z jednej strony mamy delikatny akcent zapachu melonów, który jest gwarantem dobrego samopoczucia i przyjaznej atmosfery, a w opozycji do niego występuje silny, orzeźwiający, tlenowy zapach wykreowany na bazie trawy cytrynowej oraz delikatnej mięty. Wybór poprzedzony był szczegółową analizą sytuacji klienta oraz badaniami przeprowadzonymi podczas testu naszych usług w siedzibie British School. Zastosowanie marketingu zapachowego pozwoliło wpłynąć na efektywność rekrutacji, a znacząca większość ankietowanych przyznała, iż zwróciła uwagę na wyjątkowy zapach w szkole. Zależało nam także aby zupełnie zrezygnować z kompozycji z grupy zapachów prosprzedażowych, a skupić się jedynie na aspektach związanych z wizerunkiem marki i miejsca. Wybór okazał się strzałem w dziesiątkę, a pachnąca marka stanie się w niedługim czasie
motorem napędzającym sprzedaż.”
Obecnie trwają rozmowy dotyczące terminów wdrożenia usług ConSensus Technology. Po zakończeniu programu pilotażowego marketing zapachowy zastosowany będzie w najnowocześniejszych i najbardziej reprezentatywnych oddziałach British School, aby następnie zaistnieć w całej sieci.