Z Polskapresse do Media Express
Aleksander Cierniak dyrektorem działu komunikacji marketingowej w
Media Express (wydawca m.in. Super Expressu).
Od 1 października br. funkcję dyrektora działu komunikacji marketingowej "Media Express" obejmie Aleksander Cierniak. Będzie odpowiedzialny za strategię komunikacji, bieżące działania marketingowe dla tytułu "Super Express" i za dział badawczy. W strukturze wydawnictwa podlegał będzie bezpośrednio dyrektorowi wydawniczemu.
Aleksander Cierniak poprzednio związany był z wydawnictwem Polskapresse oddział Prasa Śląska, wydawcą Dziennika Zachodniego, w którym pełnił funkcję dyrektora marketingu.
"Rekrutacja na stanowisko dyrektora komunikacji marketingowej była procesem długotrwałym, bo wysoko ustawiliśmy poprzeczkę wymagań. Poszukiwaliśmy kandydata, który - z jednej strony -ma solidna wiedzę i bazę doświadczeń w marketingu wydawnictwa, z drugiej, jest osobą otwartą, kreatywną i pełną nowych pomysłów. Jestem przekonana, że pan Cierniak doskonale pasuje do tego profilu i będzie ważnym graczem naszego superexpressowego teamu." - mówi Małgorzata Golińska, dyrektor wydawniczy Media Express.