Z Media Markt do Playboya
Spośród pracownic sieci sklepów Media Markt można typować swoją faworytkę do specjalnej sesji fotograficznej magazynu "Playboy".
Trwa konkurs sieci sklepów Media Markt i magazynu "Playboy".
W prowokacyjnej, dwutygodniowej zabawie zwycięży dziewczyna, która zdobędzie największą liczbę głosów przesłanych za pomocą wiadomości SMS. Konkurs prowadzony jest w Internecie na stronie www.mediamarkt.pl i wsparty jest kampanią w innych mediach.
Kampania stanowi kolejny etap oryginalnej akcji promocyjnej prowadzonej wspólnie przez Media Markt i "Playboy". Seria odważnych zdjęć pracownic sieci sklepów została opublikowana na łamach październikowego wydania magazynu. Spośród wszystkich dziewczyn zostanie wybrana jedna, której zdjęcia zostaną zaprezentowane na rozkładówce "Playboya". Na internetowej stronie konkursowej znajdują się prezentacje bohaterek, zasady uczestnictwa w akcji oraz informacje o nagrodzie dla głosujących. Wspólna akcja promowana jest w miesięczniku "Playboy", w gazetkach produktowych Media Markt oraz poprzez kampanię outdoorową.
Marka Media Markt stale sięga po odważne, często prowokacyjne pomysły marketingowe. W realizacji swojej strategii korzysta z narzędzi marketing MIX, w tym z Internetu. W zakresie e-marketingu od trzech lat obsługuje ją agencja interaktywna OS3 multimedia, która opiekuje się stronami internetowymi Media Markt i kampaniami reklamowymi w Internecie. W ramach współpracy stworzyła szereg prezentacji produktów i serwisów dla poszczególnych marketów, przeprowadziła akcje promocyjne oraz kampanie e-mailingowe - czytamy w komunikacie prasowym.
- Bardzo cenimy sobie pracę z marką Media Markt, ponieważ długofalowa obsługa Klienta pozwala nam na poznawanie jego potrzeb i dobieranie optymalnych rozwiązań marketingowych. Stali klienci są dla nas dowodem ich satysfakcji z naszych usług i motywacją do stałego podnoszenia jakości współpracy - mówi Marcin Maj, Client Service Director OS3 multimedia.