Z koszykiem po e‑markecie
Pół godziny przed komputerem zamiast błądzenia przez trzy godziny między półkami supermarketu? Takie rozwiązanie wybiera coraz więcej Polaków. Przez internet zamawiamy już nie tylko książki i płyty, ale też pieczywo, masło i proszek do prania - informuje "Metro".
05.12.2007 | aktual.: 05.12.2007 03:23
To, że rynek zakupów internetowych jest niezwykle dynamiczny, potwierdzają liczby. W 2005 roku wydaliśmy w sieci ponad 3 mld zł, w ubiegłym - 16 mld. Zdaniem analityków w tym roku kwota ta może być nawet dwukrotnie większa. Podliczając 2007 rok, firmy badające handel internetowy po raz pierwszy wezmą pod uwagę także sklepy spożywcze.
Szefowie e-marketów podkreślają, że niemal wszyscy, którzy zaczynają zakupy w internetowym sklepie, stają się jego stałymi klientami. Spożywcze zakupy przez internet będą się cieszyć coraz większą popularnością - zapowiada Jarosław Sobolewski, analityk i ekspert od e-biznesu z Interactive Advertising Bureau. Jesteśmy coraz bardziej zapracowani i wygodni. Szczególnie dotyczy to mieszkańców dużych miast. W internecie możemy do woli oglądać towary, porównywać ich ceny w innych sklepach i wybierać tak długo, jak nam się tylko podoba. Dlatego już dzisiaj można przewidzieć, że prawdziwe oblężenie e-markety będą przeżywały przed świętami - dodaje. (PAP)