Z Dziennika do RMF FM
15.maja 2007 Marta Bratkowska zostanie nowym Dyrektorem Informacji RMF FM.
Na stanowisku zastąpi Jacka Stawiskiego, który po ośmiu latach współpracy odchodzi z radia.
Marta Bratkowska ostatnio pracowała w koncernie Axel Springer Polska, gdzie m.in. była redaktor naczelną pisma „Na Żywo”, następnie zastępcą redaktora naczelnego „Faktu” i „Dziennika”, a do marca 2007 – dyrektorem ds. rozwoju i strategii „Dziennika".
Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku
styczeń-marzec 2007
Styczeń-marzec 2006
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM
22,40%
21,40%
Radio Zet
19,20%
18,80%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia
12,90%
14,90%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia
6,60%
6,10%
Radio Maryja
2,20%
2,50%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia
0,70%
0,70%
Bis Polskie Radio
0,30%
0,70%
Stacje ponadregionalne
Radio TOK FM
1,00%
0,80%
Radiostacja
0,90%
0,60%
Radio Wawa
0,80%
0,80%
Grupy radiowe
Grupa TIME [46]
8,80%
7,90%
Audytorium [17]
5,10%
5,00%
Grupa AGORA [28]
3,80%
4,40%
Grupa AD.POINT [11]
1,80%
1,50%
Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, styczeń - marzec 2007, ogół badanych, próba: 23055.