Z Dziennika do RMF FM

15.maja 2007 Marta Bratkowska zostanie nowym Dyrektorem Informacji RMF FM.

Na stanowisku zastąpi Jacka Stawiskiego, który po ośmiu latach współpracy odchodzi z radia.

Marta Bratkowska ostatnio pracowała w koncernie Axel Springer Polska, gdzie m.in. była redaktor naczelną pisma „Na Żywo”, następnie zastępcą redaktora naczelnego „Faktu” i „Dziennika”, a do marca 2007 – dyrektorem ds. rozwoju i strategii „Dziennika".

Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku

styczeń-marzec 2007

Styczeń-marzec 2006

Stacje ogólnopolskie

Radio RMF FM

22,40%

21,40%

Radio Zet

19,20%

18,80%

Jedynka - Program 1 Polskiego Radia

12,90%

14,90%

Trójka - Program 3 Polskiego Radia

6,60%

6,10%

Radio Maryja

2,20%

2,50%

Dwójka - Program 2 Polskiego Radia

0,70%

0,70%

Bis Polskie Radio

0,30%

0,70%

Stacje ponadregionalne

Radio TOK FM

1,00%

0,80%

Radiostacja

0,90%

0,60%

Radio Wawa

0,80%

0,80%

Grupy radiowe

Grupa TIME [46]

8,80%

7,90%

Audytorium [17]

5,10%

5,00%

Grupa AGORA [28]

3,80%

4,40%

Grupa AD.POINT [11]

1,80%

1,50%

Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, styczeń - marzec 2007, ogół badanych, próba: 23055.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)