XL‑Energy Drink wśród studentów


34 uczelnie, 17 nadmorskich kurortów oraz imprezy juwenaliowe - to
miejsca, w których BTL Point Group będzie prowadziła kampanię
promująca napój energetyzujący XL-Energy Drink.

17.04.2008 08:00

To pierwsze od dłuższego czasu działania promocyjne, na jakie zdecydowała się marka XL-Energy Drink. Na kampanię składają się trzy elementy - sampling przed największymi uczelniami, udział w wybranych imprezach juwenaliowych oraz letni sampling na wybrzeżu. Całość działań wspierana będzie layoutami prasowymi w wybranych wydawnictwach, w tym w mediach Platformy Mediowej Point Group.

Sampling przed uczelniami obejmie 34 uczelnie w 11 miastach na terenie całej Polski, zarówno w uznanych ośrodkach uniwersyteckich (Warszawa, Kraków, Wrocław, Lublin)
, jak i w mniej popularnych ośrodkach studenckich (Kielce)
.

Drugim elementem kampanii jest obecność podczas Juwenaliów w Warszawie, Poznaniu i Krakowie. Na juwenaliowych koncertach w tych miastach pojawi się namiot "Strefa dance XL", w którym główną atrakcją będą symulatory tańca Dance Machines. Bawiąc się z XL-em w trakcie Juwenaliów, studenci będą mogli otrzymać specjalne nagrody.

Trzecią odsłoną projektu będzie sampling na wybrzeżu opierający się na mechanizmie road-show. Teamy promocyjne odwiedzą w sumie 17 kurortów, w których prowadzony będzie sampling napoju XL.

BTL Point Group odpowiada za kreację i produkcję wszystkich materiałów oraz realizację projektu.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)