XL-Energy Drink wśród studentów
34 uczelnie, 17 nadmorskich kurortów oraz imprezy juwenaliowe - to
miejsca, w których BTL Point Group będzie prowadziła kampanię
promująca napój energetyzujący XL-Energy Drink.
To pierwsze od dłuższego czasu działania promocyjne, na jakie zdecydowała się marka XL-Energy Drink. Na kampanię składają się trzy elementy - sampling przed największymi uczelniami, udział w wybranych imprezach juwenaliowych oraz letni sampling na wybrzeżu. Całość działań wspierana będzie layoutami prasowymi w wybranych wydawnictwach, w tym w mediach Platformy Mediowej Point Group.
Drugim elementem kampanii jest obecność podczas Juwenaliów w Warszawie, Poznaniu i Krakowie. Na juwenaliowych koncertach w tych miastach pojawi się namiot "Strefa dance XL", w którym główną atrakcją będą symulatory tańca Dance Machines. Bawiąc się z XL-em w trakcie Juwenaliów, studenci będą mogli otrzymać specjalne nagrody.
Trzecią odsłoną projektu będzie sampling na wybrzeżu opierający się na mechanizmie road-show. Teamy promocyjne odwiedzą w sumie 17 kurortów, w których prowadzony będzie sampling napoju XL.
BTL Point Group odpowiada za kreację i produkcję wszystkich materiałów oraz realizację projektu.