Wspólna kampania Pekao i BPH

Leo Burnett Warszawa dla Banku Pekao S.A. i BPH SA.

20.11.2006 07:10

17 listopada br. rozpoczęła się pierwsza wspólna kampania reklamowa Banku Pekao S.A. i Banku BPH SA, promująca stworzenie największej, bo liczącej blisko 3 000 punktów, sieci darmowych bankomatów w Polsce. Kreację kampanii przygotowała Agencja Leo Burnett Warszawa, na stałe współpracująca z Bankiem Pekao S.A.

Wraz z postępującym procesem integracyjnym, Bank Pekao S.A. oraz Bank BPH SA konsekwentnie dążą do rozszerzenia i udoskonalenia swojej oferty produktów i usług, proponując klientom nowe rozwiązania. Celem prowadzonej kampanii reklamowej „Łączymy się z korzyścią dla Ciebie” jest szerokie dotarcie do klientów z informacją o udostępnieniu 800 dodatkowych bankomatów dla Klientów Banku BPH SA oraz 1259 – dla Klientów Banku Pekao S.A., tworząc tym samym największą sieć darmowych bankomatów w Polsce.

Szeroko zakrojone działania reklamowe będą trwały od 17 listopada do końca grudnia i obejmą prasę, internet oraz materiały BTL we wszystkich oddziałach obu banków. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

Kreację przygotowała Agencja Leo Burnett Warszawa. Microsite www.bankomatybezprowizji.pl oraz kampania internetowa została przygotowana we współpracy agencji Leo Burnett Warszawa oraz Artegence.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)