Trwa ładowanie...
d3wsr1j
20-11-2006 07:10

Wspólna kampania Pekao i BPH

Leo Burnett Warszawa dla Banku Pekao S.A. i BPH SA.

d3wsr1j
d3wsr1j

17 listopada br. rozpoczęła się pierwsza wspólna kampania reklamowa Banku Pekao S.A. i Banku BPH SA, promująca stworzenie największej, bo liczącej blisko 3 000 punktów, sieci darmowych bankomatów w Polsce. Kreację kampanii przygotowała Agencja Leo Burnett Warszawa, na stałe współpracująca z Bankiem Pekao S.A.

Wraz z postępującym procesem integracyjnym, Bank Pekao S.A. oraz Bank BPH SA konsekwentnie dążą do rozszerzenia i udoskonalenia swojej oferty produktów i usług, proponując klientom nowe rozwiązania. Celem prowadzonej kampanii reklamowej „Łączymy się z korzyścią dla Ciebie” jest szerokie dotarcie do klientów z informacją o udostępnieniu 800 dodatkowych bankomatów dla Klientów Banku BPH SA oraz 1259 – dla Klientów Banku Pekao S.A., tworząc tym samym największą sieć darmowych bankomatów w Polsce.

Szeroko zakrojone działania reklamowe będą trwały od 17 listopada do końca grudnia i obejmą prasę, internet oraz materiały BTL we wszystkich oddziałach obu banków. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

Kreację przygotowała Agencja Leo Burnett Warszawa. Microsite www.bankomatybezprowizji.pl oraz kampania internetowa została przygotowana we współpracy agencji Leo Burnett Warszawa oraz Artegence.

d3wsr1j
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3wsr1j
Więcej tematów