Trwa ładowanie...
d46xoaj
31-08-2005 08:49

Wojna na rynku prasy kobiecej

Najnowszy numer tygodnika "Tina" bez gadżetu ukaże się dzisiaj w nowej cenie - 50 groszy.

d46xoaj
d46xoaj

Jak informuje wydawca pisma, wydawnictwo Bauer, nowa promocja "Tiny" jest odpowiedzią na obniżenie ceny konkurencyjnego tygodnika "Pani Domu", który od poniedziałku kosztuje 50 groszy.

Sprzedaż tygodnika "Tina" będzie wspierała silna kampania reklamowa o ponad 60% zasięgu. Wydatki na promocję w telewizjach pięciu wrześniowych wydań tygodnika wyniosą ok. 2 mln

Jak powiedział nam Maciej A. Brzozowski, Dyrektor Public Relations Wydawnictwa Bauer nie zdecydowano jeszcze jak długo potrwa promocja.

Oprócz intensywnej kampanii reklamowej o 33% większony został nakład "Tiny", który obecnie wynosi około 880 tys. egzemplarzy.

Sprzedaż "Tiny" w pierwszym kwartale br. wyniosła 474 437 egz., natomiast "Pani Domu"- 224 790 egz. (dane ZKDP).

d46xoaj
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d46xoaj
Więcej tematów