Trwa ładowanie...
d10zmma
16-05-2006 07:04

Wirtualna reklama w Canal+

Podczas sobotniej transmisji z meczu Legia Warszawa - Wisła Kraków Canal+ wyemitował na żywo pierwszą wirtualną reklamę w historii polskich relacji sportowych.

d10zmma
d10zmma

Reklamę przed pierwszym gwizdkiem sędziego oraz bezpośrednio po zakończeniu meczu zobaczyli widzowie Canal+ Sport. Polega ona na prezentacji w trakcie transmisji treści niewidocznych bezpośrednio na boisku, adresowanych specjalnie do widzów stacji.

Pierwszym reklamowanym w ten sposób w produktem była Pepsi. Jej logo umieszczone zostało wirtualnie na murawie stadionu Legii, po obu stronach środkowego koła boiska. Reklama widoczna była jedynie dla widzów Canal+. Wirtualną prezentację marki w programie realizowanym na żywo umożliwia zaawansowana technologia systemu CyberSport. Od marca 2006 jest on wykorzystywany przez C+ do przygotowywania graficznej oprawy wydarzeń sportowych. Wizualizacje CyberSport, umieszczone na boisku lub wokół niego, służą przede wszystkim prezentowaniu dodatkowych treści redakcyjnych. Dzięki nim widzowie w trakcie transmisji uzyskują wiele nowych, istotnych informacji. Przy rzutach wolnych dowiadują się, jaki dystans dzieli piłkę od bramki oraz czy sędzia w odpowiedniej odległości ustawił mur piłkarzy drużyny broniącej. Technologia pozwala też na precyzyjne pomiary linii „spalonego” i uatrakcyjnienie wiele elementów graficznych podczas transmisji.

d10zmma
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d10zmma
Więcej tematów