Wiosenne oszczędności od HP


Agencja reklamowa Publicis przygotowała internetową kampanię
reklamową najnowszej oferty specjalnej HP.

16.04.2008 08:00

Adresaci przekazu to osoby, dla których ważna jest jakość urządzeń, materiałów eksploatacyjnych oraz ich cena. Są to zarówno klienci indywidualni, jak i osoby prowadzące własną działalność gospodarczą.

"Kampania ma za zadanie zachęcić konsumentów do zakupu urządzeń wielofunkcyjnych HP Photosmart wraz z zestawem wkładów atrmentowych i papierów fotograficznych HP Photo Value Pack, by na wiosnę móc drukować jeszcze więcej wspaniałych zdjęć. Nawet 140!" - powiedziała Dagmara Gadomska, account supervisor w Publicis.

Kampania reklamowa wiosennej oferty HP potrwa do końca maja. Będzie obecna na portalach internetowych: Gadu-Gadu, Nasza-Klasa, Onet i Google. Przekaz będą wspierać materiały POS w punktach sprzedaży oraz konkurs na antenie Radia ESKA.

Media zaplanował dom mediowy Optimedia wraz z ZED Digital - departamentem mediów interaktywnych grupy ZenithOptimedia.

Kampania - HP Wiosna

Klient: Hewlett-Packard

Przedstawiciel klienta:

Izabela Sulima - Consumer Marketing Manager

Agencja: Publicis

Client Service:
Dagmara Gadomska - Account Supervisor
Agata Maksymowicz - Account Executive

Kreacja:
Albina Horbaczewska - Art Director
Małgorzata Wójcicka - Art Director
Konrad Mędrzecki - Copywriter

Produkcja:
Robert Marciniak - Production Manager

Dom mediowy: Optimedia wraz z ZED Digital

Początek kampanii: kwiecień 2008.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)