Wiosenne oszczędności od HP
Agencja reklamowa Publicis przygotowała internetową kampanię
reklamową najnowszej oferty specjalnej HP.
Adresaci przekazu to osoby, dla których ważna jest jakość urządzeń, materiałów eksploatacyjnych oraz ich cena. Są to zarówno klienci indywidualni, jak i osoby prowadzące własną działalność gospodarczą.
"Kampania ma za zadanie zachęcić konsumentów do zakupu urządzeń wielofunkcyjnych HP Photosmart wraz z zestawem wkładów atrmentowych i papierów fotograficznych HP Photo Value Pack, by na wiosnę móc drukować jeszcze więcej wspaniałych zdjęć. Nawet 140!" - powiedziała Dagmara Gadomska, account supervisor w Publicis.
Kampania reklamowa wiosennej oferty HP potrwa do końca maja. Będzie obecna na portalach internetowych: Gadu-Gadu, Nasza-Klasa, Onet i Google. Przekaz będą wspierać materiały POS w punktach sprzedaży oraz konkurs na antenie Radia ESKA.
Media zaplanował dom mediowy Optimedia wraz z ZED Digital - departamentem mediów interaktywnych grupy ZenithOptimedia.
Kampania - HP Wiosna
Klient: Hewlett-Packard
Przedstawiciel klienta:
Izabela Sulima - Consumer Marketing Manager
Agencja: Publicis
Client Service:
Dagmara Gadomska - Account Supervisor
Agata Maksymowicz - Account Executive
Kreacja:
Albina Horbaczewska - Art Director
Małgorzata Wójcicka - Art Director
Konrad Mędrzecki - Copywriter
Produkcja:
Robert Marciniak - Production Manager
Dom mediowy: Optimedia wraz z ZED Digital
Początek kampanii: kwiecień 2008.