Wiosenne oszczędności od HP
Agencja reklamowa Publicis przygotowała internetową kampanię
reklamową najnowszej oferty specjalnej HP.
16.04.2008 08:00
Adresaci przekazu to osoby, dla których ważna jest jakość urządzeń, materiałów eksploatacyjnych oraz ich cena. Są to zarówno klienci indywidualni, jak i osoby prowadzące własną działalność gospodarczą.
"Kampania ma za zadanie zachęcić konsumentów do zakupu urządzeń wielofunkcyjnych HP Photosmart wraz z zestawem wkładów atrmentowych i papierów fotograficznych HP Photo Value Pack, by na wiosnę móc drukować jeszcze więcej wspaniałych zdjęć. Nawet 140!" - powiedziała Dagmara Gadomska, account supervisor w Publicis.
Kampania reklamowa wiosennej oferty HP potrwa do końca maja. Będzie obecna na portalach internetowych: Gadu-Gadu, Nasza-Klasa, Onet i Google. Przekaz będą wspierać materiały POS w punktach sprzedaży oraz konkurs na antenie Radia ESKA.
Media zaplanował dom mediowy Optimedia wraz z ZED Digital - departamentem mediów interaktywnych grupy ZenithOptimedia.
Kampania - HP Wiosna
Klient: Hewlett-Packard
Przedstawiciel klienta:
Izabela Sulima - Consumer Marketing Manager
Agencja: Publicis
Client Service:
Dagmara Gadomska - Account Supervisor
Agata Maksymowicz - Account Executive
Kreacja:
Albina Horbaczewska - Art Director
Małgorzata Wójcicka - Art Director
Konrad Mędrzecki - Copywriter
Produkcja:
Robert Marciniak - Production Manager
Dom mediowy: Optimedia wraz z ZED Digital
Początek kampanii: kwiecień 2008.