Wiosenna ramówka MTV
Nowe programy, nowa oprawa i nowi prezenterzy w MTV - czyli wiosna pod hasłem "100% MTV".
08.03.2006 | aktual.: 08.03.2006 08:31
Wiosna w MTV rozpocznie się od nowości i zmian. Nie chodzi tu tylko o pojawienie się nowych programów, ale także inny układ ramówki, nowe twarze na ekranie i zupełnie świeżą i oryginalną oprawę graficzną - wszystko to od 17 marca, gdy stacja wprowadzi nową ramówkę.
Już w piątek będzie można obejrzeć dwa nowe programy: „W rytmie MTV” – taneczny show, który poprowadzą znana z „Tańca z gwiazdami” Edyta Herbuś i choreograf Michał Piróg (musical „Koty”) oraz „Tramwajówkę”, czyli hip-hopową listę przebojów znanego rapera Wujka Samo Zło. W sobotę pojawi się nowy filmowy program „Popcorn”, a nieco później „Rap Pakamerę”, czyli magazyn o tematyce hip-hopowej, prowadzony przez Wujka Samo Zło i Człowieka Nowej Ery (znany duet WSZ & CNE). Sobotni wieczór nie obejdzie się bez kultowego serialu „Miasteczko South Park”.
W niedzielę MTV zaprezentuje serial „Date My Mom”, czyli randkę z mamą kandydatki na dziewczynę oraz „Bazar MTV”, który pokazuje kulisy polskiej mody. Od poniedziałku do środy popołudnia należą do „Klasy MTV”, z której widzowie dowiedzą się wszystkiego o najciekawszych szkołach średnich w Polsce. Inne nowości MTV to „Ryki z bryki” – program, w którym ukryta w samochodzie kamera śledzi zachowania kierowców oraz „Demolka”.
Na wiosnę pojawią się też nowe odcinki „Dismissed”, „Penetratorzy”, „Made” czy „Pimp My Ride” oraz „Laguna Beach”.
Wraz z nową ramówką zmienia się strona internetowa MTV Polska. Od połowy marca zaczną pojawiać się nowe sekcje, z których pierwszą będzie „blog”. Internauci będą mogli prowadzić swoje blogi na stronie MTV.
- Od wiosny widzowie naszej stacji doświadczą MTV na 100%. Nową ramówkę przygotowaliśmy, kierując się zasadą, że widz ma otrzymać coś kreatywnego, autentycznego i niepowtarzalnego. Od 25 lat MTV tworzy programy, które muszą spełniać takie właśnie kryteria, choć w każdym momencie 100% MTV oznacza coś innego. Od 17 marca widz polskiego MTV zobaczy u nas wiele nowych polskich programów, w wielu przypadkach to właśnie widz będzie bohaterem w MTV. Poza tym, ruszamy z kolejnymi nowościami zagranicznymi. Po legendarnych "Pimp my Ride", "Jackassie" czy "Rodzinie Osbournów", tej wiosny w programie "Ryki z bryki", będziemy udowadniać, że śpiewać każdy może. W programie "Date my Mom" sprawdzimy jak daleko pada jabłko od jabłoni i czy przez mamę można trafić do serca dziewczyny. Wiosenne MTV będzie pozytywnie nastrojone i wsłuchane w widza. Oczywiście wszystko będzie w stylu MTV, czyli trochę inaczej niż robią to inni, trochę na przekór obowiązującej modzie - komentuje wiosenne zmiany programowe Izabella Wiley,
Dyrektor Generalny MTV Networks Polska.
Wprowadzeniu nowej ramówki towarzyszy kampania reklamowa w Internecie (wysylka mailingów do bazy danych Onet i Interia -190.000), radiu (Radio Eska i RMF Maxxx), sieci Multikina, w Metropolu i na środkach komunikacji miejskiej.