Wiosenna kampania ECCO Shoes Poland
1 marca ruszyła kampania reklamowa ECCO Shoes Poland.
Główne media, które zostaną wykorzystane w procesie budowania świadomości marki i promocji najnowszej, wiosenno-letniej kolekcji ECCO to prasa, outdoor, internet oraz ambient media.
Reklamy prasowe pojawią się w tytułach modowych typu Twój Styl, Gala, Viva, ELLE, męskich - Playboy, CKM oraz opiniotwórczych takich jak Wprost, Polityka, Newsweek i Przekrój. W ramach wsparcia kolekcji dziecięcej ECCO zaistnieje również w magazynie dla mam Mamo to Ja. Kampania outdoor obejmie emisję reklamy na nośnikach wielkoformatowych typu 12x4, 12,3, 14x4 oraz megaboard na wiosnę – lato. Kampania outdoor będzie przebiegać w sześciu głównych miastach tj. Warszawa, Poznań, Trójmiasto, Katowice, Kraków, Wrocław.
W kampanii są wspierane modele z kolekcji codziennej, klasycznej i sportowej.
Nowością będzie niestandardowe wsparcie kolekcji sportowej poprzez ambient media i internet. Kampania rozpocznie się pod koniec kwietnia. Równocześnie wystartowała strona internetowa www.ecco.com.pl w nowej szacie graficznej, na której można zapoznać się z bieżącą kolekcją ECCO, informacjami o firmie oraz aktualnymi promocjami.
Planowanie i zakup mediów – Initiative Media.
Kreacja – kreacja globalna adoptowana przez dział marketingu ECCO Shoes Poland.