Wielki sukces TVN
Piotr Walter, TVN24, Tomasz Sekielski i Andrzej Morozowski, PZL, Starcom, AMS, Rowland Communications i K2 - to tylko niektórzy z zwycięzców Impactorów 2006.
24.02.2007 07:10
W czwartek rozstrzygnięto dziewiątą edycję Impactorów, czyli nagród dla najwybitniejszych ludzi, firm oraz mediów, których działalność w największym stopniu przyczynia się do rozwoju branży reklamowej.
Lista nagrodzonych i uzasadnienia:
Człowiek Roku przemysłu mediowegoPiotr Walter
Wizjoner, wyznacza perspektywę rozwoju rynku telewizyjnego w Polsce. Łączy intuicję z odwagą menedżerską. Jego nowoczesne konsekwentne podejście do budowania koncernu medialnego przynosi sukces. Najbardziej wiarygodne mediumTVN 24
Za kolejny rok konsekwentnego budowania marki i pozycji rynkowej jako niezależnego i wiarygodnego mediumNajbardziej wiarygodny dziennikarzzbiorowo Andrzej Morozowski i Tomasz Sekielski
Za odwagę i bezkompromisowość i nie uleganie naciskom w pokazywaniu prawdy oraz demaskowaniu korupcji z natężeniem „bomby atomowej”. Za program „Teraz MY’.Najbardziej wiarygodny reklamodawcaToyota Motor Poland
Za oryginalność i naturalność reklam przyjaznych odbiorcom.
Najbardziej podziwiana agencja reklamowa rokuPZL
Za niezmiennie wysoki poziom każdej produkcji reklamowej i dającą się wyczuć sympatię do produktów, którymi się zajmują. Za nieustannie intrygujące utrzymujące wysoki poziom spoty z kabaretem Mumio.
Najbardziej podziwiany dom mediowy rokuStarcom
Za dbałość o efektywność realizowanych kampanii oraz wysoki standard obsługi klientów.
Najbardziej podziwiana agencja PR rokuRowland Communicatios
Za nieustająco najwyższy poziom profesjonalizmu, skuteczność oraz trwale wysokie standardy obsługi klienta.
Najbardziej podziwiana agencja BTL rokuTequila/POlska
Za kreatywność stosowanych narzędzi komunikacyjnych, doskonały klimat w zespołach projektowych oraz ważną i docenianą przez klientów kulturę organizacyjną.
Najbardziej podziwiana firma outdoorowa rokuAMS
Za konsekwencję w rozwijaniu różnorodności działalności firmy, za ciekawe inicjatywy społeczne oraz za niezmiennie wysoką jakość obsługi klientów
Najbardziej podziwiany instytut badawczy rokuMillwardBrown SMG/KRC
Za najnowocześniejsze narzędzia badawcze, wysoką jakość usług, co czyni SMG/KRC wyznacznikiem jakości na rynku
Najbardziej podziwiana agencja interaktywna rokuK2
Za wprowadzenie w Polsce nowych standardów komunikacji internetowej oraz dynamiczny rozwój w dziedzinie „new business” oraz za zaufanie klientów.