Wielka promocja HP i Intel
HP oraz Intel rozpoczęły ogólnopolską promocję w związku z rozpoczynającym się 63. Tour de Pologne.
01.09.2006 | aktual.: 01.09.2006 07:44
HP poinformował o nowej atrakcyjnej promocji realizowanej wspólnie z firmą Intel, skierowanej do klientów, która zainteresuje kibiców wyścigu Tour de Pologne, amatorów kolarstwa, a przede wszystkim rozwiązań mobilnych i przetwarzania obrazu.
Obie firmy będą towarzyszyły uczestnikom wyścigu czekając na wszystkich na mecie, gdzie w specjalnie przygotowanym namiocie będzie można zapoznać się z najnowszymi technologiami mobilnymi, sprawdzić swoje wyniki na trenażerach, czy też wydrukować na miejscu zdjęcia z wyścigu. Ponadto HP oraz Intel przygotowały mobilne biuro prasowe, wyposażone w komputery przenośne oraz drukarki – Movico, – z którego będą mogli skorzystać sędziowie oraz dziennikarze.
Ważnym elementem działań jest szeroko zakrojona ogólnopolska promocja, która trwa od 26 sierpnia do 15 października. W tym okresie każdy, kto zakupi notebook HP COMPAQ nx7400, notebook HP COMPAQ nx6310, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki, aparaty cyfrowe z serii HP Photosmart oraz zestawy HP Photo Pack, w zależności od wartości zakupów może dostać albo specjalnie na tę okazję przygotowany przewodnik wydawnictwa Pascal „Polska na rowerze, przewodnik dla mobilnych”, albo koszulkę kolarską, plecak rowerowy z pojemnikiem na napoje, licznik rowerowy lub kurtkę rowerową.
Dodatkowo w 7 centrach handlowych w największych miastach, na specjalnie przygotowanych stoiskach – podobnie jak na mecie samego Tour de Pologne – klienci będą mogli zapoznać się z najnowszymi technologiami, a także wystartować w wirtualnym wyścigu na specjalnie przygotowanych rowerach. Każdy uczestnik dostanie dyplom, a zdjęcia będzie można wydrukować na miejscu lub pobrać ze strony WWW.
„Mamy nadzieję, że ta dynamiczna akcja spodoba się naszym klientom, a marki HP i Intel dzięki swojej synergii zainspirują użytkowników do korzystania z najnowszych technologii” - powiedziała Ewa Lis, Consumer marketing Manager w Dziale Druku i Przetwarzania Obrazu z HP.
Projekty kreatywne zostały przygotowane przez agencję Publicis i poza prezentowanymi produktami i zasadami promocji, nawiązują do samego wyścigu Tour de Pologne. Reklamy przygotowane na potrzeby kampanii, zaplanowanej przez Zenith Optimedia – znajdą się w prasie codziennej, tygodnikach oraz miesięcznikach. Ponadto zaplanowano szeroką kampanię internetową oraz outdoorową. Dodatkowo dla klientów przygotowano bogaty wachlarz materiałów POS – wobblery, ulotki, plakaty, naklejki, – dzięki którym szybko znajdą w sklepie promowane produkty.
Wszystkie działania wokół samego wyścigu jak i w centrach handlowych, zostały powierzone krakowskiej agencji BRAWO.
„Z firmą HP - Intel pracuje od dawna na wielu płaszczyznach, ale po raz pierwszy realizujemy tak szeroko zakrojone działanie skierowane na rynek konsumencki; chcemy pokazać użytkownikom domowym, że notebook z technologią Intela w środku jest świetnym narzędziem do nauki, zabawy i pracy w każdym miejscu. Doskonałym przykładem jest sponosrowana przez Intela zawodowa grupa kolarska, która wykorzystuje nasze technologie, na co dzień.” – powiedziała Anna Kaźmierczak Menedżer ds. Rozwoju Rynku, Intel Polska.
Osobami odpowiedzialnymi za wszystkie działania promocyjne są:HP i Intel:Ewa Lis - Consumer Marketing/PR Manager w dziale druku i przetwarzania obrazu HPAnna Kaźmierczak - Menedżer ds. Rozwoju Rynku, Intel Polska
Agencja Publicis:Agnieszka Wichracka – Group Account Director
Agencja Brawo:Tomasz Szymczyk – Dyrektor Generalny