'Większa porcja wrażeń'
Pod takim hasłem sieć restauracji Sphinx rozpoczęła pierwszą w historii firmy kampanię billboardową.
30.05.2006 07:22
Kampania prowadzona jest pod hasłem 'Większa porcja wrażeń'. To I etap zaplanowanej na cały rok kampanii reklamowej, za realizację której odpowiedzialna jest agencja TequilaPolska.
Na potrzeby kampanii agencja marketing services TequilaPolska przygotowała trzy rodzaje billboardów, które promują sałaty, shoarmę oraz zestawy rodzinne. Celem kampanii jest poinformowanie o nowych pozycjach w menu oraz dalsze wzmacnianie wizerunku restauracji Sphinx jako miejsca, gdzie w przyjemnej atmosferze spokojnie można zjeść dobry posiłek.
Jednocześnie do menu restauracji Sphinx wprowadzone zostały 4 nowe wiosenne pozycje: sałata warzywna z łososiem, sałata z pomidorami i z mozarellą, polędwica wieprzowa nadziewana serem rokpol, polędwica churrasco.
Kampania outdoorowa jest pierwszym etapem działań promocyjnych sieci restauracji Sphinx. W czerwcu Sphinx planuje akcję promocyjną w restauracjach związaną z mundialem.
Sfinks Polska SA, oprócz sieci 79 restauracji Sphinx jest także właścicielem i zarządza siecią 7 restauracji Chłopskie Jadło.