'Widzisz, wiesz, kupujesz!'
Ruszył drugi etap zakrojonej na szeroką skalę kampanii społecznej
'W pełni zaradni'.
17.08.2007 08:00
Billboardy i citylighty na ulicach największych polskich miast, ogłoszenia w tygodnikach opinii, ulotki rozdawane w supermarketach oraz direct mail skierowany bezpośrednio do pracodawców - to tylko niektóre z działań w ramach kampanii "W pełni zaradni", które mają zachęcić pracodawców do zatrudniania osób niepełnosprawnych.
Słonecznożółty znak kampanii społecznej "W pełni zaradni" pojawił się na 300 billboardach oraz 800 citylightach w kilkunastu największych miastach Polski. Mieszkańcom Warszawy, Krakowa, Szczecina, Gdańska, Chorzowa, Łodzi, Poznania i innych miast billboardy oraz citylighty przypominają o kampanii "W pełni zaradni". Przekonują także, że warto zwracać uwagę na towary i usługi oznaczone znakiem kampanii, ponieważ są oferowane przez odpowiedzialnych społecznie pracodawców.
- Liczymy, że tak szeroko zakrojona akcja zachęci pracodawców do wzięcia udziału w konkursie. W końcu dajemy im "dobry znak". To dla klientów dobry powód, by kupować towary i usługi nim oznaczone, a dla pracodawców to pretekst, żeby się nim chwalić - powiedział Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny Grupy Eskadra, pomysłodawca kampanii społecznej "W pełni zaradni".
Jednym z kluczowych elementów kampanii "W pełni zaradni" jest konkurs dla pracodawców, którzy zatrudniają osoby z niepełnosprawnością. Wyróżnieniem w konkursie jest prawo do posługiwania się znakiem kampanii społecznej "W pełni zaradni". Hasło umieszczone na billboardach oraz citylightach "Widzisz, wiesz, kupujesz" odnosi się właśnie do słonecznego znaku kampanii, który nagrodzone przedsiębiorstwa będą mogły zamieszczać na opakowaniach swoich produktów, w ofertach usług oraz na materiałach promocyjnych.
O konkursie przypominają także maile wysyłane bezpośrednio do ponad 10 tysięcy pracodawców. Zgłoszenia do drugiej edycji konkursu dla pracodawców można nadsyłać do dnia 10 listopada 2007 r. Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie internetowej projektu www.wpelnizaradni.pl.
Akcja koordynowana jest przez grupę sześciorga osób niepełnosprawnych, które na potrzeby projektu zostały zatrudnione przez pomysłodawcę kampanii społecznej "W pełni zaradni" Grupę Eskadra. Własnym przykładem chcą oni pokazać pracodawcom, że osoby niepełnosprawne są pełnowartościowymi pracownikami.