RegionalneWarszawaModa uliczna: LaFALDA

Moda uliczna: LaFALDA

Rozmawiamy z Natalią Gębarowską, twórczynią marki LaFALDA, która stawia na ciekawe spódnice

Moda uliczna: LaFALDA

Skąd taki pomysł?

Pomysł zrodził się z potrzeby. Od dłuższego czasu nie mogłyśmy znaleźć ciekawych spódnic. Kolorystyka obowiązująca w sieciówkach jest dość monotonna, a kroje czasem zbyt przekombinowane. Brakowało nam modeli, które z jednej strony były proste i funkcjonalne, a z drugiej jednak wyróżniające się.

Dlaczego akurat spódnice?

Stwierdziłyśmy, że jest to produkt dosyć niedoceniany przez młode polskie marki. Można dostać mnóstwo rodzajów ciekawych t-shirtów, bluz czy nawet sukienek, ale nie spódnic.
A ta część garderoby jest pożądana przez dużą część kobiet.

Czy możesz opisać swoją ulubioną spódnicę?

Mam dwie, które lubię najbardziej - szyfonową, długą idealną na lato - mam ją chyba w pięciu kolorach. Drugą jest asymetryczna spódnica z szarej tkaniny z różowa podszewką. Okazało się, że jest to krój w którym prawie każdemu jest dobrze.

Co ją różni od innych dostępnych na rynku?

Asymetryczną na pewno krój, za to szyfonową to, że można ją u nas zamówić w dowolnym kolorze.

Dla kogo szyjesz?

Dla każdego. Wiem, że to brzmi bardzo reklamowo, ale nasze spódnice noszą zarówno dwudziestoletnie dziewczyny, jak i ich matki. Mamy duży wybór wzorów i tkanin przez co można znaleźć coś na co dzień, na wyjście, ale i do pracy.

Gdzie można kupić Wasze produkty?

Mamy nasz sklep internetowy www.lafaldashop.pl . Można je także dostać na różnych platformach internetowych m.in. na SHOWROOMie www.shwrm.pl . Nie mamy jeszcze swojego sklepu, ale często można nas spotkać na popularnych ostatnio targach modowych i tam zobaczyć nasze spódnice na żywo. O wszystkich wydarzeniach, w których bierzemy udział, informujemy na facebooku.

Jaka będzie wiosenna kolekcja?

Lekka i kobieca. Stawiamy na szyfony i cienkie dzianiny. Będzie dużo stonowanych kolorów - beż, jasny szary, sprany niebieski czy granat. Nie zabraknie ostrych barw jak róż, żółty, chabrowy czy modna w tym momencie krwista czerwień. Pojawi się nieśmiertelna czerń, której do tej pory było u nas mało. Co do długości, to będą modele ekstremalnie długie, ale i krótkie.

Co planujecie na bliższą i dalszą przyszłość?

Zaczynamy szyć sukienki. To plan, który już realizujemy. Co do trochę dalszych to z pewnością chciałybyśmy otworzyć własny butik i może rozwinąć asortyment o dalsze produkty. Zobaczymy, jakie przyjdą nam do głowy pomysły.

I na koniec, jakie jest Twoje ulubione miejsce w Warszawie?

Mam wiele takich miejsc. Uwielbiam Muranów, na którym mieszkam. Dla mnie to idealne miejsce do życia. Podczas spacerów zawsze odkrywam w nim coś nowego. Wychodząc na miasto w celach bardziej konsumpcyjnych lubię odwiedzać warszawskie lokale takie jak Mały Wojtek na Brackiej czy Kawiarnia Karma na pl. Zbawiciela.

Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
markamoda ulicznabrand

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)