Warszawa w CNN
Stolica Polski miastem kontrastów - pod takim hasłem rozpoczęła się na stronach internetowych telewizji CNN kampania promująca Warszawę. Jak pisze "Życie Warszawy", pod adresem www.cnn.com można obejrzeć 30-sekundowy film prezentujący zarówno Stare Miasto, jak i nowoczesne wieżowce.
12.03.2004 | aktual.: 12.03.2004 08:33
Siostry zakonne, ksiądz i starsze małżeństwo pokazują, że Warszawa jest miastem tradycji. Rozbawiona młodzież podkreśla, że miasto ma młodego ducha.
"Produkcję filmu zleciliśmy renomowanej agencji, a jego przekaz to efekt badań przeprowadzonych wśród obcokrajowców. Wskazali oni, że właśnie kontrast zachwyca ich w Warszawie"- powiedziała gazecie Joanna Blicharska odpowiedzialna za kampanię Warsaw Destination Alliance. Organizacja ta zrzesza warszawskich hotelarzy.
Szefowie wielu hoteli zjednoczyli siły i od stycznia od każdego gościa zbierają jedno euro na promocję Warszawy. Na mocy umowy z CNN wartej 30 tysięcy dolarów akcja potrwa 1,5 miesiąca. W zamian telewizja uzyska darmowe noclegi w Warszawie.
"Jest szansa, że amerykańscy dziennikarze zainteresują się Polską"- ma nadzieję Blicharska. Ponadto hotelarze prowadzą już rozmowy o wykupie reklam w telewizjach CNN i BBC. Spoty podobne do tych internetowych mają zachęcić do odwiedzenia Warszawy. (IAR)