Warszawa w BBC
(PAP)
Reklamę promującą Warszawę i zachęcającą do odwiedzenia stolicy pokazała telewizja BBC World. Spot będzie pojawiać się na antenie trzy razy dziennie: rano, po południu i wieczorem przez pięć tygodni. Pokazuje Warszawę zarówno jako miasto o bogatej historii,
jak i nowoczesną metropolię - stolicę jednego z państw Unii
Europejskiej. Jako miasto, w którym spotyka się Europa Zachodnia z Europą Wschodnią.
Film trwa ok. 30 sekund, jest dynamiczny i kolorowy. Widać Warszawę w letni słoneczny dzień. Jest m.in. Pałac Kultury, Starówka, Kolumna Zygmunta i nowoczesny biurowiec Metropolitan, budynki stołecznych hoteli oraz idące ulicą zakonnice. Hasłem kampanii reklamowej jest "Let's Warsaw Together".
Całkowity koszt kampanii reklamowej w BBC World to 132 tys. dolarów. Sfinansowała ją Warsaw Destination Alliance (WDA) - fundacja skupiająca największe warszawskie hotele, linie lotnicze, wypożyczalnie samochodów, restauracje, galerie, muzea i koncerny spożywcze.
Jeszcze w tym roku fundacja planuje wykupienie czasu antenowego dla Warszawy w CNN.