WARS z nową twarzą


Jedna z najstarszych marek na polskim rynku - WARS, od przeszło
60-ciu lat oferująca podróżnym usługi gastronomiczne, a także
obsługę wagonów specjalnych rozpoczęła właśnie wieloetapowy proces
modernizacyjny mający na celu poprawę atrakcyjności i
konkurencyjności spółki.

16.01.2008 08:00

Wspomniany wyżej proces nosi nazwę Nowej Linii Obsługi. Projekt zakłada kompleksową zmianę wizerunku, która będzie składała się z wielu elementów i etapów, przede wszystkim unowocześnienia i stworzenia udogodnień odpowiadających rosnącym wymaganiom klientów.

Już od 16 stycznia, w skład NLO wejdzie łącznie 9 wagonów - 4 wagony restauracyjne w pociągach Fredro, Lech, Odra, Panorama, 1 wagon barowy w pociągu Prus oraz 4 wagony restauracyjne kursujące na trasie Warszawa - Berlin. W poszczególnych etapach procesu modernizacji do programu dołączać będą kolejne wagony (łącznie 70 sztuk).

Modyfikacji poddane zostaną takie elementy jak: logo, wystrój wewnętrzny wagonów, sposób obsługi pasażerów oraz serwowane menu. Nowe logo WARS wybrane zostało spośród wielu propozycji przygotowanych przez profesjonalne studio graficzne. Celem zmiany logotypu jest jednoznaczna identyfikacja spółki z profesjonalizmem, nowoczesnością i wysokimi standardami obsługi, a także wywołanie pozytywnych skojarzeń wśród pasażerów.

- Nowe logo jest symbolem wszystkich zmian, jakie czekają Wars w najbliższym czasie. Mam nadzieje, że nasi klienci polubią nowy znak - powiedział Zbigniew Terek, prezes zarządu WARS SA.

Z kolei większość potraw z nowego menu oparto na recepturach tradycyjnej polskiej kuchni. W ofercie WARS znalazło się ponad 20 różnych posiłków - od lekkich sałatek po bogaty wybór dań głównych oraz zestawów śniadaniowych. W parze ze zmianą menu idzie także zmiana ubioru całego personelu oraz sposób zamawiania potraw. Duży nacisk położony został także na podniesienie kwalifikacji pracowników obsługi. Od listopada br. odbywają się szkolenia, mające na celu podniesienie jakości usług.

Ważnym, o ile nie najważniejszym etapem jest zmiana wystroju i rewitalizacja wagonów należących do spółki. W ciągu dwóch lat WARS planuje remont ponad 30 wagonów. Inwestycja pochłonie ponad 3 mln zł. Wnętrza zyskają restauracyjny klimat, wymienione zostaną meble i wszystkie dodatki. Odbudowa wizerunku spółki jest jednym z elementów strategii komunikacyjnej firmy na lata 2007-2010.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)