Walka o ropę na Discovery Channel
We wrześniu Discovery Channel zaprasza wszystkich widzów o stalowych nerwach, szukających prawdziwych emocji i niezwykłych wyzwań do oglądania jedynej w swoim rodzaju serii pt. 'Walka o Ropę'.
14.09.2006 | aktual.: 14.09.2006 08:12
15 września ruszy przygotowana przez Front Design ogólnopolska kampania promocyjna.
Głównymi bohaterami serii są pracownicy platform wiertniczych, zmagający się z trudami prac naprawczych oraz ogromem zniszczeń wywołanych na Zatoce Meksykańskiej przez szalejące w zeszłym roku huragany Katrina i Rita. To program o bohaterach jednej z największych misji rekonstrukcyjnych od czasów II Wojny Światowej.
Kampania promująca serię Discovery Channel obejmie outdoor, prasę i radio. Główna kreacja stworzona na potrzeby akcji doskonale obrazuje niebezpieczeństwo związane z pracą na platformach wiertniczych. Ludzie odbudowujący infrastrukturę naftową na Zatoce Meksykańskiej muszą stawiać czoła 10-metrowym falom, wiatrowi o prędkości 130 km/h i ulewnym deszczom. Chcieliśmy wiernie oddać dramaturgię i niebezpieczeństwo sytuacji, w jakiej się znaleźli - opowiada dyrektor kreatywny Front Design, Rafał Krystosiak.
Wizualizacja przedstawia dwóch mężczyzn pracujących podczas sztormu. Wiszą oni na linach przymocowanych do wielkiej, stalowej konstrukcji. Przekazowi towarzyszy specjalnie wymyślone z tej okazji hasło: „Dla nas to był Huragan Katrina, dla nich dzień jak co dzień”, który wskazuje, że pracownicy platform wiertniczych wykonują powierzone zadania bez względu na sytuację i nie myślą o sobie jak o bohaterach.
Wzmocnieniem i uatrakcyjnieniem przekazu będą specjalne manekiny ludzkich rozmiarów, przymocowane do 6 gigaboardów w 6 największych miastach Polski. Chcieliśmy wyjść poza utarte ścieżki promocji i połączyć elementy tradycyjnego outdooru z ambientem. Wyprodukowaliśmy manekiny dopracowane w każdym szczególe - począwszy od właściwych proporcji, przez wymodelowaną twarz, aż po elastyczne małżowiny uszne. Efekt jest piorunujący! - dodaje Krystosiak.
Łącznie kampania obejmie 7 gigaboardów, 80 backlightów oraz reklamy w „Przekroju” i radiu RMF.