Wakacyjna promocja sieci Play

Sieć komórkowa Play wprowadza nowy zestaw startowy o wartości 9 zł (z VAT).

19.06.2007 07:10

Oferta skierowana jest do tych wszystkich, którzy chcieliby poznać ofertę Play.

Zakupując promocyjny zestaw startowy Klient otrzymuje do wykorzystania na usługi w sieci Play równowartość ceny zakupu, czyli 9 zł.

Dodatkowe korzyści dla Klienta po zakupie startera to m.in. darmowe złotówki przy doładowaniu – nawet do 150 zł. Doładowując konto kwotą 150 zł Klient otrzymuje kolejne 150 zł co daje 300 darmowych minut do wszystkich sieci.

Zakupując starter Klient otrzymuje również darmowy dostęp do portalu sieci Play.

Wakacyjna promocja doładowań w PlayPlay wprowadza ofertę pozwalającą na otrzymanie dodatkowego pakietu złotówek przy kolejnym doładowaniu telefonu.

Propozycja skierowana jest zarówno do obecnych użytkowników sieci Play, posiadających już zestaw startowy i utrzymujących okres ważności połączeń przychodzących, jak i nowych klientów, którzy w okresie trwania niniejszej oferty zakupią zestaw startowy.

Dzięki nowej ofercie użytkownicy sieci w zależności od wartości doładowania otrzymają dodatkowy pakiet złotówek tzw. Promocyjną Premię, które zostają przyznane po każdorazowym doładowaniu telefonu.

Oferta umożliwia uzyskanie premii w wysokości 2 zł przy doładowaniu telefonu od 10 do 24 zł.

W przypadku doładowania telefonu o kwotę wyższą - od 25 do 49 zł, użytkownik zyska dodatkowe 10 zł. Każda promocyjna premia ważna jest przez 30 dni od daty doładowania, przy czym kolejne doładowania zwiększają przyznaną kwotę wynikającą z nowego doładowania i wydłużają okres jej ważności.

Wykorzystanie dodatkowych doładowań w sieci Play pozwala jednocześnie korzystać z innych ofert promocyjnych operatora.

Z letniej oferty promocyjnej klienci mogą skorzystać od 18 czerwca do 31 sierpnia 2007.

Sieć Play działa komercyjnie od 16 marca 2007.

Podobne informacje:

Zmiany w PLAY

Nowe, mocne uderzenie Play

Reklama Play narusza godność dziecka

Nowa strategia reklamowa sieci Play

Serwisy multimedialne w sieci Play

Play: nasze reklamy to błąd, nie mamy nic na obronę

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych broni reklam Play

Play zgromadził 100 tysięcy klientów

Wywiad - Jacek Hensler

Wielka strata właściciela marki Play

Kolejny skandal na rynku reklamy

Play z problemami

Nowatorska reklama Play poprzez Second Life

Techniczne problemy Play

Era kontra Play

Play rozpoczął od falstartu

Play pracuje nad największym minusem oferty

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)